לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הדוגמנית עומר נודלמן שיתפה את הסיפור המשפחתי האישי שלה, והרגע האופטימי שנוצר מנסיבות מצערות שהובילו להקמת משפחתה. בניגוד לעצב שאופף את היום הזה, נודלמן בחרה להתייחס למורשת הקרב הקרובה שלה באופן אופטימי והדגישה את המסר החיובי שהיא שולחת.

עומר נודלמן כפרזנטורית למותג שמלות בכלה של שלומית אזרד (צילום: לי אגמון)
עומר נודלמן כפרזנטורית למותג שמלות בכלה של שלומית אזרד (צילום: לי אגמון)

״אנחנו מדינה למודת קרבות, כמעט בכל בית בישראל יש את סיפור המלחמה שלו. במשפחה שלי יש את אבא שנלחם בלבנון ואת החברים שיצאו איתו ולא חזרו. אבל היום אחרי כל סיפורי הקרבות הקשים ששמעתי מאבא והמראות שהוא זוכר עד היום, אני רוצה דווקא לשתף בסיפור קטן ואופטימי״, כתבה.

ואלו הפרטים: ״סבא שלי נפצע, נפצע קשה כמו רבים אחרים בקרב על לטרון, כשלצידו גם אריק שרון ז״ל, שנפצע באותו הקרב. את הפצועים פינו לקיבוץ חולדה ומשם לבית חולים 'סרפנד'. ולמה זה סיפור אופטימי?״, הסבירה: ״בגלל איך שהוא נגמר ושבזכותו גם אני קיימת בעולם. סבא שכב בבית חולים במשך ימים שהפכו לחודשים ובזמן הזה לאט לאט נרקם סיפור אהבה בינו לבין האחות יפהפיה שטיפלה בו במסירות. הוא התאהב בה נואשות והיא הבטיחה לו שכשהוא יעמוד על הרגליים וישתחרר מבית החולים היא תצא איתו לדייט. ואיזה מזל שהיא קיימה את ההבטחה, הסבתא האהובה שלי״.

עומר נודלמן לרגל יום הזיכרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר נודלמן לרגל יום הזיכרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)