עימותים נרשמו היום בבית העלמין בבאר שבע בין המשפחות השכולות של מצביעי הימין ותומכי איתמר בן גביר שהגיע למקום למרות שנתבקש שלא, לבין מתנגדי הממשלה. על רקע הצפיפות במקום נקלעה העיתונאית רינה מצליח שהגיעה כאחות שכולה לעימות עם אחד הנוכחים, שגידף ודחף את מצליח על שעזרה לחבר שלה להיכנס למקום.

האירוע החל ככל הנראה כאשר מצליח קראה לעבר מכר שלה להגיע לעברה, ולאחר מכן אחד הנוכחים אמר לה: "למה לא, למה מי היא בכלל?". מצליח הופתעה וחזרה על דבריו ואמרה לו "אפשר לחשוב מי אתה יא אפס, מטנף את הפה שלך. אתה חרא, זבל מטונף". מנגד אחד הנוכחים שרב איתה ענה לה: "את מטונפת".

כעת איש יחסי הציבור רני רהב יצא בפוסט זועם: "אין לכם כבוד לדבר ככה לאישה, בושה! מציע שתגיע עם זר פרחים של סליחה ומחילה. שלא נדבר על כך שהיא אחות שכולה, שלא נדבר על כך שבזכותה נחשפו חטיפות ילדי תימן, שלא נדבר שהיא עיתונאית לוחמת זכויות למען עם ישראל. ואתה גבר? אז כנראה שגבר אתה לא, באם כך אתה מתייחס ככה לאישה תתביש לך, ותתביישו כל אלה שאחראים על הזוועה הזו".

רינה מצליח בעימות בבית העלמין בבאר שבע. (צילום: פלד ארבלי, רדיו דרום)

לאחר שהסרטון הופץ ברשת ועורר רעש רב, הקומיקאי רמי ורד יצא להגנתה וכתב בטוויטר: "רואה את ההתנפלות המביחה על רינה מצליח, אחות שכולה, בבית קברות. הביביסטים האלה הם זבל שמעריצים חלאה, אפסים, טיפשים ותשושי נפש, שמצאו שייכות בכת של עבריין ושקרן. שילכו לעזאזל יחד איתו". אלא שאז כנראה התחרט ומחק את הציוץ. 

רמי ורד  (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד (צילום: מיכה לובטון)