כמו בכל שנה, גם אתמול אומני ישראל ערכו הופעות ברחבי הארץ לרגל יום העצמאות. בשדרות, נרשמה ביקורת חריפה נגד העירייה, זאת לאחר שהופעה של נועה קירל שהייתה אמורה להתחיל בשעה 23:00, החל בכשעתיים איחור, סביב השעה 1:00. 

נועה קירל מבצעת לראשונה את "יוניקורן" בלייב מול קהל | צפו
"מודה על ההזדמנות לחבר בין אנשים באמצעות המוזיקה": נועה קירל סופרת לאחור

התערוררתי הבוקר לעשרות הודעות וסירטוני וידאו של ילדים ממררים בבכי ביום העצמאות, ללא ספק מראות קשים ביותר. אותם ילדים שבמשך כל השבועות האחרונים המתינו להופעה של הזמרת נועה קירל, אך אמש זה נגמר במפח נפש גדול", תקף יניב פרץ, חבר המועצה והמשיך: "אם תשאלו אותי גם זו שעה מאוחרת מאוד לילדים, מדוע בכלל הסכימו לכך. 

הוא בחר לתקוף גם את הזמרת: "אחרי שעות של המתה מורטת עצבים, ילדים שרדומים על הדשא, הורים שהתייאשו וכבר עזבו. נזכרה 'הנסיכה' להגיע בשעה 1:00 בלילה.  מה חשבת לעצמך, שילדים ימיתינו להופעה שלך בשעה 1:00 בלילה, יש גבול לכל תעלול".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד כתב: "אני שואל את המארגנים, תגידו אתם אמיתיים? איך הסכמתם לה לעלות בכלל, מרבית התושבים כבר עזבו. זו שערורייה שמחייבת בדיקה מעמיקה ואני מתכוון לבדוק את העניין לעומק. ואם מסתכלים רחב יותר, האומנים שאיתם סגרו השנה הם מהרף הבינוני ביותר. אחרי שנתיים שהעירייה חסכה מיליונים נראה נראה לי שהיה נכון להשקיע סוף כך סוף באומנים איכותיים קצת יותר עבור התושבים. אבל כנראה מה שחשוב להם זה להוציא את הכסף על דברים אחרים עליהם אני מרבה לדבר בפוסטים אחרים שאני מעלה".

מטעם עיריית שדרות נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני ההורים והילדים שהמתינו זמן רב לנועה קירל. העיכוב נבע מהופעה קודמת שלה שגרר איחור בהגעתה לעיר ולאחר מכן בעיות בסאונד של ההפקה שלה שלא אפשרו לה לעלות לבמה. לאחר שכבר עלתה לבמה, שמחנו לראות את הילדים נהנים מהופעתה המצוינת".