ג׳ודי ניר מוזס העתיקה לאחרונה את מגוריה לניו יורק, כפי שדיווחנו לכם לראשונה, במטרה להגשים חלום ישן. היישר מהתפוח הגדול היא ממשיכה לשתף ברשתות החברתיות את האכזבה שלה מהממשלה המכהנת, יצאה נגד ההפיכה המשפטית וגם הציגה את מסע השופינג והחיים הטובים במקום מגוריה החדש, לצד שלל ריקודים ועינטוזים.

בהפגנה האחרונה שנערכה ביום ראשון האחרון בפארק וושינגטון נגד הדיקטטורה וההפיכה המשפטית של הממשלה, תכננה מוזס להתייצב לצד כל המוחים. אממה, אשת התקשורת גילתה שמי שתופיע באירוע היא הזמרת הישראלית, אחינועם ניני שהייתה באותם ימים גם היא בניו יורק. ברגע האחרון עשתה מוזס אחורה פנה והחליטה לא להגיע, כי היא מחרימה את הזמרת.

בפוסט ששיתפה בנושא היא כתבה: ״ממש עכשיו מתקיימת בפארק וושינגטון הפגנה נגד הדיקטטורה המשפטית, כמו בכל יום ראשון במנהטן. חשבתי ללכת עד שנודע לי שאחינועם ניני מופיעה שם. הגברת הזאת במשך שנים מוציאה את דיבתה של ישראל רעה בעולם, אין מצב שאני אלך להפגנה כשהיא נמצאת שם״.

כידוע, ניני הגיעה לניו יורק כי הוזמנה להופיע גם בטקס יום הזיכרון בקונסוליה הישראלית בניו יורק, אלא שרבים הפעילו לחץ על הקונסוליה בניסיונות לבטל את השתתפותה, לבסוף בחרה הקונסוליה לא להיכנע ללחצים שהופעלו ולתת לזמרת לקחת חלק באירוע.