הקבלן עודד שריקי מנתיבות, שידוע בחיבתו לרכבי יוקרה, הוסיף לסט שלו גם מסוק חדש. ליאורה תוהה אם יש קשר בין רכישת הכלי האווירי לבין הפרסומים לפני כשבועיים שלפיהם נורה צרור יריות מרוכב אופנוע רעול פנים לעבר האחוזה של שריקי. כלי הרכב היוקרתיים של שריקי, ששווים מגיע לכמה עשרות מיליוני שקלים, לא נפגעו כמובן, מאחר שהם מאוחסנים בחניון התת־קרקעי שלו, המאובטח ומצולם 24 שעות ביממה. שריקי סירב להגיב.

> ונישאר באלפיון העליון. מיליארדר נוסף (שמו נצור בכספת המאובטחת של ליאורה), הידוע בשלל מותגי היוקרה שברשותו, כמו עשרות תיקים, שעונים, בגדים, נדל"ן, יאכטות וגם זוגיות והורות לצאצאים רבים, חובק לאחרונה יפהפייה ממוצא אוקראיני. לידי ליאורה הגיעו לאחרונה צילומי עמוד האינסטגרם של הרכש מעבר למסך הברזל והוכחות שהיא נמצאת בזוגיות צפופה עם המיליארדר, למרות הכחשותיו.

> הפרסום אצל ליאורה עובד. שבוע לאחר הפרסום של רעיון ההנצחה של לי מנחם, להקדיש ספסל בת"א לזכר בן הזוג אור אשכר ז״ל - רעיון שנתקל בסירובה של העירייה - נערך ביום חמישי שעבר טקס קביעת הלוחית על הספסל, עם הכיתוב: “אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול להשיג את זה״.

> עו״ד הילה יחזקאל, מומחית לדיני משפחה, שבה לארץ מחופשת פסח בתאילנד עם קורונה קשה בשל וריאנט תאילנדי חדש, היישר לבידוד בבלינסון. עם החלמתה, התחדשה בסופ״ש האחרון בטבעת אירוסים מפוארת, מתנת בן הזוג, איש העסקים רון אגם. מזל טוב ובריאות.

הילה יחזקאל ורון אגם (צילום: פרטי)
הילה יחזקאל ורון אגם (צילום: פרטי)