לא ראיתם את זה בא: רודריגו גונזלס מגיש חדשות. לליאורה נודע כי גונזלס הצטרף ל־ActNews - מהדורת החדשות הבינלאומית של מירי מיכאלי ומשה קלוגהפט ויגיש אותה בספרדית. השבוע הוא כבר הגיע להקלטת המהדורה הראשונה ועבר אותה בהצלחה.

מיכאלי וקלוגהפט, רכש נוצץ.
“אנחנו מברכים על הצטרפותו של רודריגו - המטרה היא להגיע גם לאירופה".

רודריגו גונזלס, מירי מיכאלי (צילום: פרטי)
רודריגו גונזלס, מירי מיכאלי (צילום: פרטי)

> בצל ההתרעות על מתקפות הסייבר ערך חתן ״אות הנשיא להתנדבות״, הרב יוסי ערבליך, יו"ר ארגון למענכם, יחד עם נשיא הארגון, פרופ' יוסף פרס וסגנו ד"ר גדי נוימן, סיור במטה הראשי של חברת צ'ק פוינט בת"א. המארח, מייסד ומנכ"ל החברה גיל שויד, מידידי הארגון, סקר בפניהם את מגוון מוצרי החברה, שיטות הפעולה והקשר הישיר בין עולם הסייבר לעולם הרפואה.

> לירן כוהנר נבחרה זו השנה השנייה למובילת נבחרת הקיימות של לוריאל ישראל 2023.

> הקוסמטיקאית קרן ברטוב פתחה לפני חודשיים וחצי קליניקה בשכונת נוטינג היל הטרנדית בלונדון וכבר זוכה להצלחה אדירה. בשבוע שעבר פורסמה כתבה שנייה עליה ב"ווג", ובשבת היא טיפלה בסיימון קאוול וארוסתו, שהיא גם אם בנו בן ה־9. אין ספק שלקרן יש את האקס פקטור.

קרן ברטוב וסיימון קאוול (צילום: יח''צ)
קרן ברטוב וסיימון קאוול (צילום: יח''צ)


> השחקנית הראשית בהצגה ״פוטוגרף 51״ של תיאטרון הקאמרי, נטע גרטי, הופתעה שלפרמיירה החגיגית, ביום חמישי שעבר, הגיעו הוריה, עפרה ואפרים גרטי. בסיומה של ההצגה, המספרת על המדענית רוזלינד פרנקלין - מי שגילתה את מבנה הדנ"א והתגלית שלה ״אומצה״ על ידי מדענים גברים שגם זכו בפרס נובל - גרטי הצטלמה עם ההורים למזכרת.

נטע גרטי וההורים (צילום: אור גפן)
נטע גרטי וההורים (צילום: אור גפן)