הבוקר התייצבה נועה קירל בשדה ‏התעופה בן גוריון יחד עם בן זוגה ‏תומר הכהן והצוות שמלווה אותה ועלתה על טיסה לליברפול, בכדי לייצג אותנו באירוויזיון 2023. רגע לפני שעלתה על המטוס, קיבלה הזמרת עוגה בצורת יוניקורן מטעם צוות "אל על" ונשאה דברים אחרונים, כשאמרה: ‏״אני נוסעת לייצג את המדינה שלנו, לייצג את העם שלנו ‏עם השיר שלי ולעמוד על בימת האירוויזיון ‏מול כל העולם. לדעת שכל העם איתי שתומכים בי, ‏להרגיש את האהבה הגדולה שאני מקבלת, ‏זה לא מובן מאליו וזה באמת כבוד גדול עבורי. ‏זה כבוד גדול לקבל הזדמנות לחבר כל כך הרבה אנשים דרך המוזיקה שלי וזה ממש חלום שמתגשם".

נועה קירל (צילום: מורן ויזל)
נועה קירל (צילום: מורן ויזל)


עוד הוסיפה ואמרה תודות: ״לפני הכל ‏אני רוצה להגיד פשוט תודה קודם כל תודה לבורא עולם, ‏על הברכה גדולה שקיבלתי, תודה לכם ועליכם, תודה להורים היקרים שלי, למשפחה, לצוות המדהים שלי, ולרוברט הסוכן שלי שמאמין בי לאורך כל הדרך". את הדברים סיימה במילים הבאות רגע לפני שעלתה על המטוס: "בחצי שנה האחרונה עבדתי קשה מאוד ועשיתי את זה באהבה גדולה בשביל המדינה האהובה שלי, ‏שאבתי כוחות בזכות האהבה והתמיכה המטורפת שקיבלתי מכולם אז תודה רבה לכולם״.

לאחר הניאום עלתה קירל יחד עם פמלתייה לטיסת אל על ליעדה, ושם ציפתה לה הפתעה. התפריט לנוסעים הוקדש באופן חד פעמי כולו לפי המאכלים האהובים על קירל, כמו גם מיתוג פחית הקוקה קולה לה מצורפת חתימתה של הזמרת. ולא רק זה, חיכתה לה גם הפתעה מטעם צוות הטיסה לאחר שהקברניט רקד לצלילי השיר "יוניקורן" לפני ההמראה.

נועה קירל נואמת רגע לפני העלייה למטוס שיקח אותה לאירוויזיון (צילום: יח"צ)

נועה קירל (צילום: מורן ויזל)
נועה קירל (צילום: מורן ויזל)