כוכב הרשת דניס צ'רקוב וסמיון גרפמן היו חברים טובים, ‏אלא ‏שלאחרונה יחסיהם עלו על שרטון והחברות בין השניים הפכה לנחלת העבר. אחרי מספר אירועים שקרו בחברות של השניים, דניס החליט להטיח בחברו לשעבר סמיון את כל מה שהוא חושב ומרגיש לגביו, ולא חסך במילים. 

דניס צ'רקוב נגד סמיון גרפמן (צילום: צילום מסך פייסבוק)
דניס צ'רקוב נגד סמיון גרפמן (צילום: צילום מסך פייסבוק)

הלילה שיתף דניס פוסט עם דברים קשים בהם גידופים, קללות ואישומים קשים נגד גרפמן, תוך שהוא מאיים על חייו ״מחר אני הולך לספר לכם מי זה סמיון גרפרמן הבן שרמ*טה״.

כמו כן, סיפק דניס לעוקבים פרומו קטן וכתב: ״סמיון גרפמן הנרקומן היה מכריח אותי לקנות לו קוקאין השרמוטה״. הבוקר, דניס חשף סוף כל סוף את מה שהיה לו לספר על גרפמן, וכך כתב: "סמיון תקשיב טוב, אתה במשך שנים על גבי שנים פגעת בי, לכלכת עליי עם כל אדם אפשרי שפגשת, דיברת מאחורי הגב שלי עם כל התעשייה וניסית לשים לי רגליים בכל מקום, ויש לי את כל ההוכחות לכך ודברים שראיתי בעיניים ואף שמעתי מאינספור אנשים ללא הפסקה בשנים האחרונות. בנוסף יש עוד אינספור דברים שעשית במטרה לפגוע בי (אלוהים יודע למה) שאם אתחיל לפרט אותם כאן אני לא אסיים את ההודעה הזאת בחיים, אבל יש והרבה".

בהמשך פירט דניס את כל שלטענתו עולל לו סמיון לאורך השנים, תוך שהוא מספר לפירטי פרטים את כל מה שעברו עם השנים. לבסוף סיכם: "אני אומר לך מעכשיו אני מת איתך ביחד, אני אשפיל אותך ואפגע בך וארדוף אותך בגלוי ובסמוי, ביום ובלילה. ואני גם אעדכן כאן בקבוצה שכולם ידעו ובעיקר יראו איזה עבריין מסוכן אתה, אנחנו נראה מי יותר מסוכן בנינו ומי יותר משוגע ומי יותר מטורף ומי לא רואה בעיניים בנינו, ומי יתאבד על מי". 

בתגובה למילים הקשות שהופנו כלפיו, סמיון מסר ל-TMI: ״הבחור כנראה שתה קצת יותר מדי, וכותב שטויות ועצוב לי בשבילו. היינו חברים שנים ונפרדנו. אני לא יכול לדמיין מה הוא עובר וכמה רע לו אם זה מה שהוא כותב. אין לי מילים. בשבילי הוא היה אחד האנשים המדהימים שהכרתי. ונשאר כזה, ואם רע לו , הדבר האחרון שאני אגיד עליו זה משהו רע. פשוט עצוב איפשהו נמצא, עצוב״ והוסיף ״הוא באמת בן אדם טוב, הוא כשרוני ומדהים, הוא צריך חיבוק, אני לא יודע מה קרה לו , ואני לא יודע איך לעזור לו״.