באוקטובר האחרון התארסה הדוגמנית עומר נודלמן לבחיר ליבה איש העסקים עידו ברינקר החי על קו ניו יורק-דובאי, אחרי שנתיים וחצי של זוגיות. כעת נודע ל-TMI לראשונה, כי נודלמן מתכננת לערוך חתונה כפולה - האחת בחו"ל באחד מהאיים הטרופיים בקאריביים, אינטימית שכוללת רק את החברים הקרובים ביותר והמשפחה, והשנייה חתונה נוספת גדולה יותר שתערך פה בישראל.

עומר נודלמן (צילום: דודי חסון)
עומר נודלמן (צילום: דודי חסון)

מי שצפוי לעצב את שמלת הכלולות של הדוגמנית הוא לא אחר ממעצב האופנה אלון ליבנה. אז רגע לפני שתצעד בשביל חופה, מספקת לנו נודלמן הצצה לאיך היא תראה בשמלת כלולות רק עם טוויסט קטן בעלילה, כפכפי נוחות. הכלה לעתיד עומר נודלמן, שצפויה לעלות על שמלת כלה בחודשים הקרובים נבחרה להוביל קמפיין של מותג נעלי האופנה והנוחות הישראלי "טבע נאות" בשתפ עם מעצב האופנה ליבנה שיעצב לנודלמן את שמלת הכלולות שלה ביום הגדול בחייה, ביחד יצרו קולקציית נעלי כלה במהדורה מוגבלת טרנדית ונוחה במיוחד.

נודלמן עלתה על סטים של שמלות כלה ועל מבחר של קולקציית נעלי נוחות של המותג שעוצבו במיוחד לכלה, בכדי להקל עליה לעמוד על הרגליים שעות ביום הגדול בחייה. הצילומים נערכו בחוות יער פסטורלית שבעמוקה בגליל. נודלמן גם צפויה לנעול את הנעליים מהקולקציה החדשה ביום חתונתה. 

עומר נודלמן (צילום: דודי חסון)
עומר נודלמן (צילום: דודי חסון)