לפני כארבע שנים הגיש הזמר קובי פרץ תביעה נגד אמרגנו לשעבר, מאיר נחמני, בסך 6.5 מיליון שקלים, בטענה כי האחרון עשק אותו וגזל את כספו בתקופה הקשה בחייו. כעת, אחרי שנים שניהלו הצדדים מלחמה בין כותלי בית המשפט, קובי פרץ רושם ניצחון.

לפני מספר שבועות זכה הזמר בתביעת הענק שהגיש נגד האמרגן לשעבר, ובית המשפט פסק על נחמני לשלם לפרץ יותר משני מיליון שקלים.
מטעמו של הזמר נמסר ל-TMI כי נחמני היה האמרגן של קובי פרץ בשנים 2019-2012, פרץ סמך על נחמני באחת מהתקופות הקשות בחייו (לפני ואחרי כניסתו למאסר), ועל כן אפשר לנחמני לפעול בחברה שלו ולעסוק בכספים, תוך שהוא מאמין, מקווה ומצפה שנחמני ישמור על האינטרסים של קובי פרץ.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאיר נחמני (צילום: צילום מסך: מתוך ערוץ 2)
מאיר נחמני (צילום: צילום מסך: מתוך ערוץ 2)

במקביל, בשנת 2013 ביקש נחמני מקובי פרץ להלוות לו 2.5 מיליון ₪ עבור פרויקט נדל"ני בעיר בת ים וציין בפניו כי גם הוא ישים מכיסו 2.5 מיליון ₪ בפרויקט, בשלב מסוים, לאחר שהתחזק והתאושש, קובי פרץ הבין שנחמני לקח ממנו כספים שלא כדין, ושאין בכוונתו להשיב את ההלוואה שהעביר לו עבור הפרויקט הנדל"ני בפברואר 2019 הודיע פרץ על הפסקת העבודה עם נחמני.

נחמני מצידו הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בסך של מיליוני שקלים נגד הזמר. במסגרת התביעה טען נחמני שהמוניטין של קובי פרץ כזמר המזרחי המוביל בישראל נבנה על הפעילות שלו לצד טענות לכספים שקובי נדרש להשיב לו ועוד. קובי פרץ הגיש תביעה מטעמו בגין כספים שלקח מהחברה ולא השיב, וכן בגין ההלוואה שהעניק עבור הפרויקט הנד"לני ולא הושבה לו.

בית המשפט המחוזי הציע לצדדים להעביר את ההליך לבוררות בפני נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט בדימוס איתן אורנשטיין. מלאחר הליך בוררות ארוך, לאחר שנשמעו עדים והוגשו כתבי טענות, הוגש פסק הבוררות שקבע כי נחמני צריך להחזיר לקובי פרץ 2.2 מיליון שקלים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קובי פרץ בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)
קובי פרץ בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)

מעורכי הדין שייצגו את קובי פרץ במסגרת ההליכים, עו״ד עמית חדד ונועה מילשטיין ממשרד "חדד רוט שנהר" נמסר: ״אנחנו שמחים שאחרי שנים של הליכים הצדק יצא לאור, ונשיא בית המשפט המחוזי בדימוס חייב את נחמני לשלם לקובי מיליוני שקלים כפיצוי״.
קובי פרץ: ״אני שמח שלאחר שנים בהן ניסיתי להוציא את הצדק לאור, היום הזה הגיע״.
מטעמו של מאיר נחמני לא נמסרה תגובה בעת פרסום הידיעה.