נטלי דדון נחסמה אתמול בכניסה לבית קפה בגלל תמיכתה בשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ותמכה בו כשהתנגד לחוק האיזוק האלקטרוני לגברים אלימים. הדוגמנית שיתפה תיעוד של הרגע בו לא עברה סלקציה: "הוא קרא לי פרחה וסגר לי את הדלת בפנים", אמרה. אלא שבמקום לזכות לתמיכה, זוכה דדון לגינויים מהקולגות בתעשייה, דורין אטיאס כתבה לה: "קחי אחריות ומספיק עם המסכנות וניצול הסיטואציה כדי להפוך לגיבורה כי את לא". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דורין אטיאס נגד נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דורין אטיאס נגד נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כיאה לדדון, היא לא נותרה חייבת ושלפה את הנשק שלה בחזרה: "אני מתביישת לחלוק עימך את אותה המדינה, בנית קריירה על השפלת נשים, ואת מעזה לעלות עליי סטורי משפיל? מעדיפה להיות מתמסכנת ולא את". גם העיתונאי נתנאל אזולאי כתב פוסט על המקרה של דדון: "היי נטלי שמעתי שסירבו להכניס אותך למסעדה ולדברייך זאת אחת החוויות הכי משפילות שעברת. מצד שני נפגשת עם בן גביר ואישתו ואת תומכת ברפורמה של לוין ורוטמן, נו ההוא שרוצה לסרב לבעלי מלונות ועסקים לסרב לתת שירות לגייז, בקיצור מה ששנוא עליך אל תעשי לחבריך אני באמת מקווה שלמדת על בשרך כמה זה כואב וכמה אין לזה מקום".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נטלי דדון נגד דורין אטיאס (צילום: צילום מסך)
נטלי דדון נגד דורין אטיאס (צילום: צילום מסך)

"מילא לא לגנות אבל לחפש הצדקות דרך שקרים?", כתבה לו דדון במתקפה חזרה: "חשוב לעקוב אחרי התכנים שלי ככה לא יצאו ממך שטויות בערמות. בתור אחת שגינתה את חוק האפליה, ומקדמת שוויון וקבלה של כל אדם באשר הוא מצחיק שאתה מנסה לקדם את מה שנעשה לי על ידי עוולות מומצאות".