הדוגמנית נטלי דדון לא הורשתה להכנס אמש לבית קפה בגלל תמיכתה בשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ותמכה בו כשהתנגד לחוק האיזוק האלקטרוני לגברים אלימים. הכוכבת והפעילה החברתית, שיתפה תיעוד של הרגע בו גורשה מהמקום: "הוא קרא לי פרחה וסגר לי את הדלת בפנים". היום (שני) המגיש דידי הררי ביקש להתייחס בתוכניתו ב-103FM לאירוע.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"במקום למצוא מי האשם כאן, לא היה יותר פשוט לשנות את הדיסקט?" אמר הררי בתוכניתו. "במקום לעשות את כל הבלגן והצעקות - להכניס אותה, לשבת לדבר איתה, לראות, להקשיב גם לה, שהיא תקשיב גם לך, ששני הצדדים יראו שהצד השני לא נורא כל כך, ואפשר לשמוע ולהקשיב אחד לשני, אפשר גם לא להסכים, אבל אפשר לראות שמדברים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נטלי דדון (צילום: שלומי כהן)
נטלי דדון (צילום: שלומי כהן)

"במקום זה, מה עשיתם? להגביר שנאה? להגביר פילוג? שיחרימו לך את המקום? שיגידו לך 'כל הכבוד', למה?" הוסיף המגיש, "עכשיו, ברור שבעל מקום כזה חשוף לתביעה. אל מקום ציבורי אי אפשר לא להכניס בן אדם על רקע גזעני כלשהו, אם זה דעות, צבע עור, אם זה כל דבר אחר. למה לעשות את זה?".

"בקבלה יש משהו שנקרא 'כוח התנגדות'. כשאתה רוצה לעשות משהו אינסטינקטיבית, אתה רואה מישהו שלא בא לך טוב, ואינסטינקטיבית אתה אומר - 'לא, אני לא אכניס אותו', תעשה ההפך ממה שאתה צפוי לעשות, דברים טובים יקרו", סיכם הררי: "במקום להגביר את כל השנאה הזו שיש ואת כל הבלגן הגדול הזה שיש, לנסות ההפך, להכיל אחד את השני, מה קרה?".