נטלי דדון שיתפה כי לא הורשתה להיכנס לבית קפה בגלל דעותיה הימניות ותמיכתה באיתמר בן גביר וטענה כי בעל בית הקפה כינה אותה "פרחה". היא זכתה לשלל ביקורות נוקבות מקולגות בתעשייה, ביניהם חברתה ג'ודי ניר מוזס שאמרה שהיא בעצמה: "תומכת בחוקים גרועים ובפוליטיקאים שתומכים בחוקים שיאפשרו לא להכניס אנשים מסוג מסוים למקומות, אז כשזה מגיע אליך זה כואב?".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>


אלא שהעיתונאי המוערך רביב דרוקר עשה עבודת תחקיר בחדשות 13 והביא את הצד השני של הסיפור של בעל בית הקפה על פיו הסיפור נשמע אחרת לגמרי מאיך שהציגה אותו הדוגמנית. איך דדון הגיבה? האשימה את דרוקר בשקרים בגלל דעותיו הפוליטיות. לטענת בעל בית הקפה אין לו מושג מהן דעותיה הפוליטיות של דדון, ואין לו רשתות חברתיות בשביל לעקוב, והוא ביקש מהדוגמנית לצאת מבית העסק לאחר שהפריעה בכניסה למעבר הולכי הרגל לבית הקפה עם חבריה ונכנסה למקום והפריעה להתנהלות של המקום.



לאחר שנתבקשה לצאת מהמקום, לטענת בעל העסק כינתה אותו דדון "אידיוט" ו"אפס". כמו כן, שיתף סרטון ממצלמות האבטחה של העסק בו נראית דדון מתנפלת עליו בצעקות בתוך המסעדה ומול הלקוחות. דדון שיוצאת בסיסמאות של קבלת האחר ואהבת חינם, לא קיבלה בעין יפה את עבודתו העיתונאית של דרוקר ויצאה עליו ועל ערוץ רשת 13 ברשתות החברתיות, כשכתבה: "שקרנים כמה שקרים. אל תעוותו את המציאות, ואם שקלתי לוותר על תביעה עכשיו אני בטוחה שהוא איש שלא בוחל באמצעים, כל העדים יתייצבו למען האמת". עוד כתבה והוסיפה: "בושה לחדשות 13, אתם מקדשים את המילים שלו, שמא הן אמת טהורה", והאשימה את דרוקר (כמו שהאשימה את בעל בית הקפה) בכתבה שנעשתה בעקבות דעותיו הפוליטיות השמאלניות: "מותר לנו לחשוב שונה מבלי שתבחר לצאת בשקרים לידיעות שלך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נטלי דדון (צילום: אור גפן)
נטלי דדון (צילום: אור גפן)