חיילת המילואים ודוגמנית הנשק אורין ג'ולי, יצאה להגנת שוטרת מג"ב אוריאן בן כליפא שהורשעה ‏בתקיפת ‏ערביה צעירה בשער האריות. בפוסט ששיתפה גולי בשעה האחרונה תקפה את הממשלה ומערכת המשפט, ואת מפקדיה שלא גיבו את החיילת הלוחמת.

"אחד הדברים שאני עושה במילואים זה לעודד את הדור הצעיר להתגייס לקרבי ולתרום להגן על הארץ שלנו. בבוקר הזה, אני מרגישה שזאת אולי הארץ שחלמו עליה, אבל לא המדינה, לא הממשלה, לא מערכת המשפט שחלמו עליה. אולי רק בסיוטים. לוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא שהורשעה בתקיפת בת המוכתר של ירושלים. אני לא נכנסת למקרה הזה כי לא היינו שם, ולכל צד יש גרסה אחרת. אני רק מתפללת שהשופטת שהרשיעה את הלוחמת בטעות תקרא את זה״, כתבה.

אורין ג'ולי למען אוריאן בן כליפא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורין ג'ולי למען אוריאן בן כליפא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה: ״שמתם ילדים בני 18 במציאות ‏שאף ילד בן 18 בעולם ‏לא מתמודד איתה. ‏הם מגנים עלינו בגבולות בירושלים, ‏סובלים אלימות והשפלות, ‏קללות, פיגועים, טרור. ‏לאף אחד מכם לא אכפת מבריאות הנפש ‏של החיילים שלנו. עובדתית ‏כמה חיילים וחיילות התאבדו רק השנה, ‏כמה נמצאים במצוקה ‏ואין להם למי לפנות. ‏ואז אתם עוד מתפלאים שיש מקרים כאלה, ‏הצחקתם אותי. ‏חיילת שבחרה ‏מבחירתה החופשית ‏ללכת ולהיות לוחמת כדי ‏שהשופטת הזו ושאר המדינה יוכלו לישון בשקט ‏בלילה, ‏עומדת ימים ולילות בגיהנום של טרור, ‏לא ישנה בלילות כדי שאנחנו נוכל לישון, ‏ואתם מפקירים אותה למה? ‏כי מדובר בבית של מוכתר ירושלים? ‏כי זה לא יצטייר טוב בעיני מי?״.

״‏היא הפעילה כוח  פיזי כי זה מה שלימדו אותה, ‏כי אלו הדברים ‏שהיא צריכה להתמודד איתם יום-יום, ‏כי פעלו כנגדה בכוח. ‏איפה המפקדים שלה? ‏איפה משמר הגבול? למה אני לא שומעת אף מפקד מגבה את הלוחמת שלו? פשוט זרקתם אותה כקורבן לגוב האריות, אבל תמשיכו לשחק אותה בוכים על החיילים שאיבדנו ביום הזיכרון, עדיף למות בעד מדינתנו כנראה. פשיטת רגל מוסרית. תורידו את השאלטר צריך להתחיל מחדש״.