חזית חדשה בין כוכבות ריאליטי בדימוס, כוכבת העונה הקודמת של "אהבה חדשה", דנה בן ארי, ומנצחת הריאליטי "הדור הבא", קרן שחם. השתיים הסירו עוקב אחת לשנייה ופתחו בהתנגחות פומבית ברשתות החברתיות - וזו הסיבה.

דנה בן ארי (צילום: פרטי)
דנה בן ארי (צילום: פרטי)

הכל התחיל כשבן ארי קיבלה וי כחול בחשבון האינסטגרם שלה, ולשחם היה מה לומר על זה כשביקרה אותה וכתבה: "מי שזה מיועד לה יודעת שזה מיועד לה. חיים את קנית סים אמריקאי ואיתו שילמת על וי כחול. כולנו יודעים את זה תפסיקי לחגוג לעצמך".

שחם אמנם לא ציינה את שמה של בן ארי, אבל זו מיד הגיבה וכתבה לה: "לא להתפוצץ שיש לי וי כחול, תודה רבה וכך קורה". שחם מיהרה להתייחס וכתבה: "אני דיברתי שמות? אני לא אמרתי כלום. על ראש הגנב בוער הכובע. דנה, דנה את באמת פייבורטית אהבה חדשה שלי. לאב".

קרן שחם נגד דנה בן ארי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן שחם נגד דנה בן ארי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בן ארי לא נותרה חייבת ושיתפה הלילה סרטון נגד קרן שחם: "יש פה מישהי באיסנטגרם שפשוט מתפוצצת, מה שורף לך? מה את מקנאה ממי מה? איפה זה שורף לך ופוגש אותך שכל כך מציק לך שלא עובר לך היום, הלילה, האמצע שאת פשוט חייבת להוריד לי. תשתחררי ממני, דיאן אמרה פעם, תגידי אמרו לך פעם שאת פאטתית? אם לא אני אשמח להגיד לך, את חייבת לשחרר ממני, את עוקצת אותי בדרך לא דרך וזה נהיה לא נעים. בואי נעצור את הקרקס הזה, הורדת לי עוקב, הורדתי לך עוקב, קדימה הלאה להתקדם". והוסיפה: "אני לא בדיחה של אף בן אדם בייחוד שבחיים לא עשיתי לה רע, עקצתי, פגעתי - חאלס".