קצת יותר מחודש ימים עברו מאז עבר מייקל לואיס תאונת עבודה, כשנפל ממפל באיי סיישל מגובה של 15 מטרים ונפצע קשה בחלקי גופו השונים. כעת, לאחר ששוחרר מבית החולים ועובר בימים אלה הליך שיקום, לואיס שובר שתיקה ומשתף לראשונה ברשתות החברתיות מאז שעבר את התאונה. בפוסט שפרסם בדקות האחרונות פתח עם הדברים ב״על החיים על המוות״, וכתב: ״בעיקרון, חברים שלי, אני לא אמור להיות כאן ולכתב את הפוסט הזה. כנראה שתפקידי בעולם הזה עדיין לא הגיע לסיומו".

"נסעתי לעבוד וכמעט חזרתי בארון. תהליך שיקום התחיל עם תמיכה אדירה של המשפחה והחברים. חלק חשבו שאני מת, חלק איחלו לי למות וחלק עצום עטף אותי בבריאות ואהבה. עכשיו זה הרגע לשחרר ולקבל את המנוחה, להתרכז בעצמי. מקווה שנמצא את השקט שכולנו מייחלים לו בצורה של שלום כבוד והיגיון כי העולם לא בורח לשום מקום, הוא תמיד היה ותמיד יהיה. אנחנו רק נוטים לשכוח שאנחנו זמניים".
 
הדוגמן והשורד בדימוס טס כידוע במרץ האחרון לצילומים מטעם משרד התיירות של סיישל, במסגרתם נפל ממפל מים והחליק מגובה של כ-15 מטרים היישר לתוך אבנים חדות. הוא הובהל לבית החולים המקומי לטיפול נמרץ שם סגרו לו את הפצעים הפתוחים במצח ובסנטר, ביצעו בדיקות מקיפות, והחזירו לו באותם רגעים קריטיים את היד למקומה . בנוסף, גיבסו לו את האף והוא הוכנס לניתוח חירום בעקבות זיהום חמור שנוצר מחוסר תנאי היגיינה במקום, מה שהוביל לאיבוד תחושה בידו השמאלית ולפתיחת התפרים (באורך כ-10 ס"מ) שלאחר הניתוח לשיקום ושחזור של העצבים והגידים במפרק היד. אלמלא עבר את ההליך היה לואיס נותר כיום עם יד משותקת או כרותה. 

מייקל לואיס (צילום: מיכה לובטון)
מייקל לואיס (צילום: מיכה לובטון)

לאחר שטופל בבית החולים המקומי בסיישל הוטס לישראל לסדרת ניתוחי חירום בביה"ח שיבא תל השומר שם שהה במשך מספר ימים. בין החבלות הנוספות שטופלו: פמור שבור –  הראש של עצם הירך, חתך עם תפרים במצח (חור), חור בסנטר, אגן חבול עם שריטות עמוקות בשני הצדדים, פגיעה מתחת לעיניים- פנסים, היד, האף נשבר והוחזר למקומו. בימים אלו עובר מייקל הליך שיקום אינטנסיבי וממושך  שיותירו עם נכות לא פשוטה בעתיד. עקב הפגיעה הקשה הוגשה למוסד לביטוח לאומי תביעה להכרה בתאונה כתאונת עבודה ע"י עו"ד שירי אלון.