הבוקר (חמישי) הוגשה תוכנית הבוקר האחרונה של צמד השדרנים הוותיק ביותר ברדיו טל ברמן ואביעד קיסוס ב-99FM שמסיימים את דרכם המשותפת ברדיו אחרי 20 שנה. הבוקר נפרדו מצמד המנחים הוותיק שלל כוכבים בביצה, ביניהן בלטה מגישת מהדורת חדשות 12 הוותיקה יונית לוי שהתחילה לשדר את המהדורה באותה שנה בה שידרו לראשונה הצמד את תוכנית הרדיו שלהם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לוי כינתה את עצמה "נערת המים של דני קושמרו", ומסרה לצמד: "היי טל,  היי אביעד. זו יונית - נערת המים של דני קושמרו. רציתי לומר לכם תודה. תודה כשאתם מסיימים כי כשחושבים על זה אתם התחלתם את התוכנית שלכם ב-7/7/2002 ואני התחלתי להגיש את המהדורה המרכזית ב-15/12/2002. ברגע שאתם תעצרו יעברו כמה חודשים ואני אעבור אתכם. סתם, סתם, הכל סתם כדי להגיד לכם שזה מאוד עצוב שאתם לא עושים את התוכנית יותר. אהבתי את התוכנית נורא, אבל אתם מופלאים כל אחד מכם וגם ביחד ואני בטוחה שתמצאו עוד דרכים לשתף פעולה. נשיקות גדולות וניפגש עוד יש לי תחושה כזאת".

 טל ואביעד  (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
טל ואביעד (צילום: יריב פיין וגיא כושי)


גם הזמרת ריטה נפרדה מצמד המנחים: "טל ואביעד יקרים ואהובים אני מאחלת לכם הצלחה בהמשך הדרך ושהדרך תהיה פתוחה וסלולה".
אייל קיציס מסר להם שהם עושים טעות מרה: "ברכות על סיום התוכנית אתם כמובן עושים טעות שתצטערו עליה, אתם שניכם מאוד טובים בתוכנית, וזה משהו שיהיה לכם קשה לשחזר במקום אחר אז הרבה בהצלחה". הזמרת נינט טייב מסרה: "אני מאוד נעצבתי כששמעתי את זה, אני יודעת שלכל דבר יש סוף והתחלה חדשה אבל זה היה לי עצוב קצת אני אוהבת את שניכם מאוד ושולחת לכם מלא אהבה, תישארו איתנו, אל תלכו". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

טל ואביעד (צילום: יח''צ)
טל ואביעד (צילום: יח''צ)