ברייק א לג, גרסת המציאות. אחרי שעו"ד ירום הלוי עשה את הבלתי ייאמן והביא לזיכויו של רומן זדורוב, הוא שבר את הרגל, פונה לטיפול באיכילוב ובימים הקרובים ידדה על קביים. רומן מוזמן לשלוח סלסלת פירות. וזה לא הכל: עו"ד הלוי הגיע למרפאה להתקנת הגבס ומצא טלפון סלולרי אבוד בספסל שבו התיישב. הוא ניסה למצוא את בעליו - לשווא. הפתרון נמצא רק כאשר הבעלים של הסלולרי התקשר לעצמו והלוי כיוון אותו אליו.

יש לך הרבה זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עו"ד הלוי, מה קרה?
"לצערי, קרעתי את גיד אכילס במשחק כדורגל עם הבן שלי החייל, אבל יהיה טוב. החיים הם התמודדות נצחית והעיקר הוא להתמודד ולעולם לא להתמוטט".

עו''ד ירום הלוי (צילום: אבשלום ששוני)
עו''ד ירום הלוי (צילום: אבשלום ששוני)

> ראש המחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, אקדמיה לאומנות ועיצוב ירושלים, שלי סתת קומבור, היא השופטת הישראלית הראשונה והיחידה בתחרות בינלאומית לאומנויות האופנה בסן פרנסיסקו.

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שלי סתת קומבור (צילום: תומר פרוכטר ורותם שמואלי)
שלי סתת קומבור (צילום: תומר פרוכטר ורותם שמואלי)

> חברת סיבוס־סודקסו המשיכה את יוזמת המפגשים עם מנהלות משאבי אנוש וערכה מפגש שני בסדרה, בהשתתפות החברות המובילות במשק. המפגש נערך בקומה השנייה של "רביבה וסיליה" בת"א ונחתם בהרצאתה של ליאת לוי־קופלמן, “את הבוס!".

> בתחילת השבוע הגיע דוד דביר, השופט המיתולוגי של תוכנית הריאליטי “רוקדים עם כוכבים", לסדרת טיפולי פנים אצל כוהנת העור ד"ר להבית אקרמן, בקליניקה היוקרתית שלה בהרצליה פיתוח.

דוד דביר, ד''ר להבית אקרמן (צילום: אסף לוי)
דוד דביר, ד''ר להבית אקרמן (צילום: אסף לוי)

> תעשו כבוד לסאן מזרחי, דוגמנית־העל הישראלית המצליחה ביותר בחו"ל, שהצטלמה לקמפיין בגדי הים של קלווין קליין לפקטורי 54. 

סאן מזרחי (צילום: יח''צ)
סאן מזרחי (צילום: יח''צ)