אשת הטלוויזיה והמרדפים, אדוה דדון, והבויפרנד ידין גלמן, טסו במפתיע לסופ"ש רומנטי פלוס בוונציה. למה פלוס? כי אל השניים הצטרפה בתה של אדוה מנישואיה לגלעד שלמור.

ליאורה ביקשה מדדון לשלוח חוויות מהגונדולה, אבל דדון בחרה לא להשיב.

אדווה דדון וידין גלמן (צילום: רפי דלויה)
אדווה דדון וידין גלמן (צילום: רפי דלויה)

> חתונה באלפיון העליון: רוני, בתם של דפנה ותומר קריב, התחתנה בשישי האחרון בצריפון בכפר שמריהו עם בחיר לבה, בר טיבט. הגיעו לברך: הסבתא דליה הורוביץ עם הילדים, האחים של אם הכלה, חיים וורד, יונתן ועירית קולבר, צביקה בירנבאום, הטיומקינים (יהודית ואבי), יוני סבן וסיון כהן, רני והילה רהב, שלי ושימל׳ה מנחם.

> ועוד בשישי האחרון: כרמל ואבי קושניר חיתנו את בנם יותם עם נופר כתב, ב"בית מזרח ומערב" ביפו. כמובן שכל הקאסט של ״זהו זה״ כיבד בנוכחותו.

> לערב כיבוד המורה של בית הספר בגין בהוד השרון, שייערך בשני הקרוב, התבקשו ההורים להכין כיבוד. לצד הסלטים, הפשטידות והלזניות, אחד מהם, שעונה לשם יוסי שטרית ו/או “שף", הבטיח קינוח מפנק במיוחד.

יוסי שטרית  (צילום: רפי דלויה)
יוסי שטרית  (צילום: רפי דלויה)

> מעצב האופנה ירון מינקובסקי פותח מוזיאון לצעצועים נוסטלגיים בשוק הפשפשים ביפו.

מינקובסקי, זה צעצוע של סיפור.
״לא לדאוג, אני ממשיך עם הסטודיו כרגיל. בינתיים מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם של המוזיאון. מבטיח לכם שתחייכו הרבה״.

בשבוע שעבר הגיע לרשת האופנה פיגל מנחה תוכנית הצינור ולוחם עליות המחירים גיא לרר. גיא כידוע עובר לשעה 7 ובעקבות השינוי החליט גם לשנות את המלתחה שלו ולצורך כך גיא הגיע לרשת האופנה פיגל .גיא רכש מגוון גדול של חליפות וסטים לצורך תוכניתו שתהיה מעכשיו בשעה 7 תוכנית שאורכה כפול ממה שהייתה בשעה 11. גיא הגיע עם הסטייליסטית שלו לידיה ובנוסף גם עם אשתו בשביל לבחור את הסטייל לשידור.

גיא לרר (צילום: אופיר אוחנה)
גיא לרר (צילום: אופיר אוחנה)