הזמרת אודיה (אודיה אזולאי) הותירה את תושבי ר"ג מתוסכלים בליל יום העצמאות. אחרי שבמשך חודשיים היא כיכבה בפרסומים על כך שתופיע בבמה המרכזית בכיכר רמב"ם, הוחלט להעביר אותה לבמה אחרת מטעמי בטיחות של המשטרה. עקב עיכובים בעיר אחרת היא לא הספיקה להגיע בזמן, ולכן גם ההופעה הזו לא יצאה לפועל. מי שהחליפה אותה הייתה מרגול, הידועה בכינויה מרגלית צנעני, שהתקבלה בהתלהבות אצל הקהל הצעיר, והרימה את הדציבלים בכיכר לשיאים חדשים.

היחצן עופר מנחם מסר בשם אודיה: “בשל עיכוב מופע של טונה, שהופיע לפני אודיה בבמה בהרצליה, שהייתה הבמה לפני ר"ג, החליטה עיריית ר"ג לא לקיים את המופע בשעה כזו מאוחרת וביקשו לבטל. הצוות של אודיה עמד בזמנים שבהם התבקש".

אודיה (צילום: גריץ הפקות)
אודיה (צילום: גריץ הפקות)

משה נוי, מפיק־העל שמביא את כל אומני ישראל לארצות הברית, ידוע כמסמר מסיבות וכאשף תחפושות מוצלח, אך מתברר שהוא גם יהודי מאוד מאמין. בין סיבוב ההופעות מחוף לחוף עם עומר אדם, השריף של לוס אנג'לס בחר לעצור אחרי ההופעה בניו יורק בקבר של הרבי מלובביץ' לתפילה וברכה. בינתיים, על הדרך, הוא סגר את שלמה ארצי ל־10 בספטמבר באולם kings theatre היוקרתי בברוקלין, כיאה למלך המוזיקה הישראלית.

פרסי החינוך הארצי של ארגון המורים על “חינוך למעורבות חברתית ואזרחית ותרומה לקהילה", הוענקו ביום ראשון לשלושה בתי ספר מקבוצת הרב־תחומי עמל. הפרסים הוענקו בטקס שנערך באולמי “אווניו". את הפרסים למנכ"לית קבוצת הרב־תחומי עמל, קארן טל, העניק יו"ר ארגון המורים, רן ארז.

רן ארז וקארן טל (צילום: יחצ)
רן ארז וקארן טל (צילום: יחצ)

אביב אלוש, רותם כהן, לינור אברג'יל, הדר מרקס, עדי עייש וליאת לוי־קופלמן הגיעו בחמישי למסעדת מלון "בראון לייטהאוס" בת"א לארוחה שבישל עבורם אסף גרניט, השף של אל־על. המאכל שגרר הכי הרבה התפעלות סביב השולחן היה ריבת אתרוגים שרקח אלוש.

אביב אלוש (צילום: אור גפן)
אביב אלוש (צילום: אור גפן)