לצד הופעתו המרשימה בטקס הדלקת המשואות, ניתן לברך את אקי אבני על הבית החדש והמפונפן שאליו עבר עם משפחתו, אשתו ניקול מילר ובנותיהם. לעניות דעתה של ליאורה, אבני הוא ככל הנראה השחקן היחיד במדינה שמתגורר בארמון רב־פאר בהרצליה פיתוח. את הבית שנקנה מטייקון הנדל"ן, עידו חג׳ג׳, ב־8 מיליון שקל, רכש עבור הזוג אבני־מילר, אביה של ניקול, מיליונר עתיר נכסים מאנגליה.

אקי אבני, ניקול מילר (צילום: רפי דלויה)
אקי אבני, ניקול מילר (צילום: רפי דלויה)

יום שני השבוע, ד"ר גדי טאוב בשידור שלו בבוקר בגלי ישראל מראיין את דוקי דרור, מי שעורך את הסדרה ״מדורות השבטים״ בערוץ הראשון. תוך כדי השידור מבקש טאוב מדרור להוציא מהסדרה את הראיון שהוקלט איתו. דרור הביע הסכמה, ואז באורח פלא השידור נותק.

טאוב, נאה דורש?
“לא דרשתי, אבל הייתי שמח אם יבטלו. זו תעמולה שמאלנית ירודה, בתחפושת דוקומנטרית, שמנסה ליצור את הרושם כאילו הסיבות לכישלון אוסלו הן ברוך גולדשטיין, נתניהו ויגאל עמיר. זה מביך ורדוד, ואני מעדיף לא להיות מזוהה עם זה".

דרור, גדי שם טאבו?
“מבחינתנו לא הייתה שום בעיה עם הבקשה שלו, כי הראיון איתו נשאר על רצפת חדר העריכה ולא היה צריך להוציא שום דבר מהגיגיו מהסדרה".

חמישי שעבר לפנות ערב, מסעדת היוקרה "טורקיז". בזמן שהמונים ממלאים את רחובות ירושלים בהפגנת הימין, ניר ברקת סועד עם חברים ונתקל בהפגנה פרטית. לליאורה גונבה השמועה שמי שהיה אחראי לדרמה הוא תא"ל (מיל') אסף אגמון מתנועת צו 8 אזרחי, ממארגני הפגנות המחאה במוצ"ש.

אגמון, מחאת נגד?
“זה לא אני. אגב, לברקת יש טעם טוב במסעדות. אם הייתי יודע שהוא שם, הייתי בא לאכול איתו״.

רוני מאנה, השכן במגורי היוקרה, אולי אתה תבהיר את התמונה?
“ניר ברקת הוא חבר אישי וטוב שלי. הוא ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל״.

גדי טאוב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
גדי טאוב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)