הרב יאשיהו פינטו, שנודד בכל העולם אחרי שישב בכלא כשנה על מתן שוחד לתת־ניצב אפרים ברכה ז״ל, יגיע בחודש הבא לדובאי, שם יושקו ישיבה ובית מדרש חדשים של “שובה ישראל״, למסע חיזוק שבמהלכו ימסור שיעורי תורה ויקבל קהל.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הרב יאשיהו פינטו נכנס לכלא (צילום: אבשלום ששוני)
הרב יאשיהו פינטו נכנס לכלא (צילום: אבשלום ששוני)

הדוגמנית לשעבר ניבית בש, נשואה ואמא לשניים (בני 9 ו־5), חגגה השנה 40 והחליטה להוציא אל הפועל חלום ישן ולהתחרות כספורטאית בתחרות “מיס ביקיני" באגודת WNBF (האגודה הטבעית למפתחי גוף בישראל). לא רק שבש התחרתה שם לראשונה, היא גם קטפה את המקום השני. בקרוב היא גם תתחרה בתחרות נוספת, באגודת IPC, שתתקיים בעיר מגוריה ראש העין. והכל בליווי המאמן הצמוד, גדי טרוני.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בש, לא בחרת מקצוע שמעורר הרמת גבה?
״את המטרה הזו רשמתי על דף בשנת 2019 במהלך סדנת ‘קוד המנצח' של אלון אולמן, אך לא העזתי להוציא אל הפועל. הרעיון לא התקבל בשמחה רבה בקרב בני משפחתי הקרובים ביותר וגנזתי אותו עמוק במגירה. כשחגגתי השנה 40, הבנתי שהחיים קצרים והחלטתי שלמרות הכל, אני חייבת לעצמי להגשים את החלומות שלי. בני משפחתי, שרק רצו שאהיה מאושרת, הבינו שאם זה מה שעושה לי טוב, הם לא יעמדו בדרכי״.

לא חששת מהשינוי במראה?
״אנשים שלא הבינו במה מדובר חששו שהמראה שלי ישתנה, אבל הסברתי שאני מתחרה טבעית. לא לוקחת תרופות או חומרים על מנת לשנות את המראה שלי או לנפח שרירים. מראה חזק ושרירי יכול להיות נשי ומעצים״.

ניבית בש (צילום: אביב ממו)
ניבית בש (צילום: אביב ממו)

ליאורה כמעט מתה כששמעה על קבוצת פייסבוק בשם “קפה מוות", שאותה מנהלת תומי יואל פינקוביץ, אלמנתו של רוני פינקוביץ שהלך לעולמו בהמתת חסד בשווייץ, אחרי שנלחם בטרשת נפוצה, מלחמה שתועדה בסדרה “זמן אמת".

תומי, ספרי לי.
״פורמט ‘קפה מוות' נולד באירופה. התחילה עם זה בארץ פרופ' עמיה ליבליך. בקבוצות משוחחים על המוות ועל החיים גם דרך טקסטים וגם דרך שיתוף אישי של חברי הקבוצה. המנחות הן חלק מהקבוצה. אז כן, גם אני משתפת".