השחקנית מגי אזרזר זרמה עם טרנד הטיקטוק והלהיט הנודע "תיק קטן", אלא שכהרגלה היא בחרה להביא טוויסט בעלילה ושיתפה גרסה הומוריסטית משלה, כשהיא משנה את האות ת' לט', והציגה את עצמה כמי שסובלת מטיקים לא רצוניים בפניה.

@emily_iun #duet with @מגי אזרזר סבג מגי, את מופלאה בעיני ועדיין, נוט קול. תפסיקו לנרמל גיחוח וחיקוי של בעלי מוגבלויות, אני יודעת שזו לא מכוונה רעה (מקווה), אבל אם זה ההומור שלכם, תשתדלו להשאיר אותו עם עצמכם, אין לכם מושג מה זה יכול לעשות לאחר, יתרה מזאת זה נותן לאחרים לגיטימציה לאחרים (כולל ילדים!) לעשות את אותו הדבר, ובפעם הבאה בפחות חינניות. #אייבליזם #נכות #בעלימוגבלויות #טורט #תסמונתטורט #טיקקטן #טיקים #הפרעהנוירולוגית #תיקקטן #fyp ♬ original sound - Lilnessss

אלא שהבדיחה לא עברה חלק בגרונה של בחורה שסובלת מההפרעה הנוירולוגית, ששיתפה את הקטע של אזרזר לצד תיעוד של עצמה עם הטיקים וכתבה: "מגי את נפלאה בעיני ועדיין נוט קול. תפסיקו לנרמל גיחוח וחיקוי של בעלי מוגבלויות, אני יודעת שזה לא מכוונה רעה, מקווה, אבל אם זה ההומור שלכם תשתדלו להשאיר אותו לעצמכם".

יש לך הרבה זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עוד כתבה: "אין לכם מושג מה זה יכול לעשות לאחר. זה נותן לאחרים לגיטימציה, כולל לילדים, לעשות אותו הדבר ובפעם הבאה בפחות חינניות". לסיכום פנתה לאזרזר והסבירה: "מגי את לא סוחבת איתך טיק קטן, לחקות ולצחוק על נכות זה פוגעני, חוץ מזה תני קרדיט המקור הוא אני. תודה בעלת טיק קטן, לא מותאם, כואב, פוגע, מתיש מביך".