שדרן הרדיו והקומיקאי שי גולדשטיין יצא בביקורת קשה נגד נועה קירל והופעתה באירוויזיון, שצפויה לעלות על הבמה בפעם הראשונה בחצי הגמר שייתקיים ביום שלישי הקרוב. רגע אחרי חשיפת החזרה השנייה של הזמרת, במסגרת ההכנות לתחרות העולמית, שיתף גולדשטיין פוסט עם ביקורת נוקבת נגד הזמרת והמופע.

"מה זה הדבר הזה שהיא עושה שם? מה זה מופע פתיחת רגליים הזה מול כל העולם? כי ריקוד זה ממש לא. זה גס, זה בוטה, זה גמלוני ותסלחו לי זה גם נראה כמו משהו ששייך למועדוני חשפנות אפלים. מישראל תצא תורה ובושה וחרפה. אני מעריך שהיא לא תעבור את חצי הגמר עם המופע המביש הזה. ולפחות לא כל העולם ייחשף לאירוע המביך הזה״.

נועה קירל בחזרות לאירווזיון (צילום: ערן לוי, כאן תאגיד השידור הישראלי)
נועה קירל בחזרות לאירווזיון (צילום: ערן לוי, כאן תאגיד השידור הישראלי)

עוד כתב בפוסט נוסף: ״אין פה שום העצמה נשית ולא גירל פאוור או פאוור ריינגר. יש כאן ניצול מיני של ילדה מבולבלת שיותר מדי אנשים מבוגרים עושים על גבה מיליונים, עוד מאז שהייתה קטינה. יש כאן מסר מחורבן לבנות צעירות שמעריצות כי אומרים להן מודל להצלחה. ‏אין כאן שום דבר שמקדם את  מעמד האישה אלא הוצאת תרבות זולה ממועדוני החשק ‏ ‏אל הבמה המרכזית והאדרה של מיניות נשית בוטה.  ואני מוכן להתחייב בפניכם בלי לבדוק את זה שמי ‏שאחראי למופע הזה אלו גברים. ‏תספרו לילדות שלכם שאפשר גם להצליח בלי לפסק רגליים בתחתונים ‏עם חץ מכוון בדיוק לאיבר המין".

שי גולדשטיין (צילום: 103FM)
שי גולדשטיין (צילום: 103FM)