לפני שחזר לזרועותיה של נויה אריאלי, דור טאוב ניהל קשר עם כריסטינה. כשטאוב נפרד מכריסטינה, היא יצאה מהבית כשעוד לא ידעה שהוא חזר לזרועותיה של האקסית נויה אריאל. ממש עד ימים אלו, כשראתה יחד עם כל צופי הריאליטי את הקאמבק של טאוב ואריאלי. כעת, בראיון שהעניקה בפודקאסט לכוכבת העבר של "אהבה חדשה" דנה בן ארי, מתייחסת כריסטינה לראשונה לקאמבק של השניים ומבקרת את נויה על צביעותה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אני אגיד לך מה, יש לי רק כעס על הצביעות שהייתה דווקא מנויה", עוד שיתפה כי פגשה את נויה אחרי צילומי הריאליטי במסיבה. "חשבתי שהיא הכי חברה שיש, בכלל לא ידעתי מה הולך להיות. אמרתי לה נויה מה קורה, אמרתי לה מי נכנסה אחרי זה לדור, מי? פגשתי אותה את דניאל ואת יובל. וסיפרתי להן שאני מאורסת. וביטלתי ואז שאלתי מי נכנסה לדור. ואז הן אמרו לי את תראי, את תראי".

נויה אריאלי, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
נויה אריאלי, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

"ראיתי את נויה שוב והיא אומרת לי: 'אני חולה עליך, יפה שלי' וכזה, עכשיו אין לי בעיה. באמת שאני מפרגנת ומאמינה שאי אפשר להגיד ללב מה לעשות. ואני ממש בעד אהבה, ואם את מרגישה את זה אז לכי עם זה עד הסוף. אבל אל תבואי ותפרגני לי, זה עיצבן אותי בפרק, שביום שבת היא אומרת לי, איזה מהממת את, וואו עוד מעט תסעו, תהיי איתנו, ולפני זה היא מדברת שיש לה רגשות אליו".

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

דור טאוב, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
דור טאוב, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)