מדינה שלמה עצרה נשימתה בביצוע הסוחף של הנציגה שלנו לאירוויזיון בליברפול, נועה קירל, בהופעתה עם "יוניקורן" שהצליחה לעקוף את יתר המתחרים בכמות הצפיות באינסטגרם הרשמי של האירוויזיון ולהעפיל לגמר שיערך בשבת הקרובה. בין כל האמנים שצפו ופרגנו הייתה גם גל גדות ששיתפה בסטורי תמונה של קירל וכתבה: "she's a unicorn".

אלא שמי שהצליחו להפתיע אותנו הן דווקא הצ'ילבות של קירל בשנים האחרונות, הזמרות אנה זק ואגם בוחבוט, שלמרות היחסים המתוחים עם הזמרת, בחרו לפרגן להופעתה אמש. זק שיתפה את קטע הריקוד של קירל וכתבה: "אמאלה, היא מטורפת". כזכור, זק וקירל נמצאות ביריבות סמויה שמוזנת משמועות מתחת לפני השטח, כשבחלק מהשמועות לחששו שקירל התנתה בעבר את השתתפותה בפסטיגל, בזה שזק תישאר בחוץ.

אנה זק, נועה קירל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה זק, נועה קירל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם החברה בדימוס, אגם בוחבוט בחרה לפרגן לקירל כשהוסיפה קטע מההופעה שלה אמש וכתבה: "wow", תייגה את קירל והוסיפה כמה אימוג'ים של יוניקורן. כזכור, בוחבוט וקירל היו חברות בעבר כשעבדו יחד בסדרה "כפולה" וצילמו קמפיין משותף עם השיר "אצל הדודה והדוד". אלא שלאורך השנים הן התרחקו וכשקירל צחקה על ראיון של בוחבוט בו הסתבכה וקראה למנהלת שלה לעזרה, בוחבוט נעלבה ואמרה: "אנחנו לא חברות, נראה לי דווקא שזה לטובה. הייתה התרחקות והיא לא קרתה מהצד שלי". אולי תהיה פה סולחה עם חזרתה מליברפול? אנחנו תמיד בעד.

אגם בוחבוט, נועה קירל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אגם בוחבוט, נועה קירל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)