רגע אחרי שהנציגה שלנו לאירוויזיון עלתה לגמר שייערך במוצאי שבת הקרוב, ב"כאן 11" תיעדו הסרט את נועה קירל החל מלפני שמונה חודשים במהלכם היא בוחרת את השיר שייצג אותנו ומגייסת לטובת המשימה את כל מי שיכול לעזור לה להשיג את הדוז פואה המיוחל. מהמחשבות הראשוניות על הכיוון שצריך לבחור, דרך הבחירה והכתיבה של השיר שייצג אותנו באירוויזיון, העבודה על הקליפ וה"נאמבר" הבימתי, ועד הטיסה לליברפול.

בהצצה ראשונה מתוך הסרט התיעודי "נועה בדרך לאירוויזיון" חלק ב' שישודר ביום חמישי ב-21:15 ב"כאן 11", לפני חצי גמר השני של האירוויזיון, אנחנו נחשפים לתהליך העבודה של קירל יחד עם יוצרי השיר דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל. "היה לי תהליך עם השיר, כשהיה עוד שירים כאופציה. מהשנייה ששמעתי את 'יוניקורן' הייתה לי צמרמורת בכל הגוף וזה משהו שאי אפשר לזייף", אמרה קירל. 

הצצה להתהליך העבודה על "יוניקורן" (באדיבות כאן 11)

בהצצה נחשף כי קירל היא זאת שהציעה את החלק בעברית ובו היא שרה: "אני לא כמו כולם, מול כל העולם, לא", ומסבירה: "פה הדבר הראשון שאמרתי זה 'חייב להכניס עברית'. אז ממש ישבנו וכתבנו את זה והתחלתי לשיר: 'אנ'לא כמו כולם, מול כל העולם, לא'. כאילו היה לי חשוב את הערסיות שלי, שרק אני יודעת להביא. היה לי חשוב וגם למדלי, כי הוא הבין שהיה אפשר להשתמש בו באופי, בישראליות. שהכל כל כך משולב ומיקס ומעורבב, אני חצי מרוקאית וחצי מאוסטריה וזה מה שמיוחד בנו הישראלים, אנחנו כל כך מעורבבים. להביא את זה לתוך שיר, את הטירוף הזה, וזה בעצם מה שמייחד אותי". 

נועה קירל בטוטאל לוק אלון ליבנה (צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של נועה קירל)
נועה קירל בטוטאל לוק אלון ליבנה (צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של נועה קירל)