ערב אחרי שהקפיץ 40 אלף איש כשהופיע עם אביב גפן בפארק הירקון הגיע יהלי סובול חמוש בגיטרה בלבד להופעה אקוסטית במסגרת הליין "בראון מיוזיק" במלון בראון מחנה יהודה בירושלים. באו לחגוג איתו: הזמר הראל מויאל ואשתו שמרית, דנה לפידות עם הבעל יוסי והילדים, אורטל בניסטי מ"פריפריה אימפריה" והילדים, ים רפאלי ושירה מרגלית ועוד.

מי שבלט במיוחד היה פיינליסט העונה האחרונה של "הישרדות" סהר כהן, שהגיע יחד עם זוגתו אותה לא חשף לאורך העונה, יעל קופילניק. "אנחנו בסדר גמור. מבסוטים, טוב לנו. עברנו את תקופת 'הישרדות' ועכשיו אנחנו ממפנים את הסיטואציה", סיפר כהן על היחסים עם זוגתו. 

שינוי קריירה: סהר כהן בדרך לשיר ראשון (צילום: אור גפן)

אחרי הישרדות, מה התוכניות?
"אני עובדת על שיר. אני עובד עליו כבר תקופה, עוד לפני 'הישרדות'. גנזנו כמה אופציות ואני רוצה בסוף להביא משהו שאני שלם איתו, שהוא הדבר הנכון".

ציפור קטנה לחשה לי שאתה טס עם יעל, אבל לא רק איתה.
"אני מטיס עמותה, עמותת מחוברים + לאוסטריה, טיול מדהים ואתגרי. כל הסיפור של בניית חוסן מנטלי ולפתוח הכל ולעבור את כל החוויות שאפשר לעבור שם".

מה יהיה בשיר שתוציא?
"הוא מדבר על התקופה שעברתי. גם על 'הישרדות' וגם על החיים הזוגיים שלי. שנים שרתי לעצמי, בבית. איפשהו בתכנית נפתח לי שאני רוצה להוציא את זה החוצה והנה אני עכשיו, עובד על זה".

היית חוזר ל'הישרדות'?
"אין לזה תשובה חד משמעית. למה כן? כי כבר עשיתי את זה ובא לי הפעם לנצח. למה לא? כי אני מבין את המשמעויות של זה. זה מורכב, זה לא פשוט".

מה קורה יום אחרי?
"עוסקים בפיתוח הקריירה בעולמות של טלוויזיה. עולמות של הגשה, שירה, משחק. השתתפתי בסרט קולנוע חדש, הוא נקרא 'החבר השמן שלי'. הייתי בן זוג של מירן מנקס המדהימה". 

אתה בזוגיות מהממת.
"הכרנו לפני שלוש שנים ואנחנו חוגגים עכשיו את הזוגיות שלנו כאן".

אמא לא לוחצת לחתונה?
"אמא לא לוחצת. לא, לא לוחצים האמת. אנחנו בצ'יל, כשזה יבוא - זה יבוא".

מה יש לך לאחל לאלית על הזכייה?
"כפרה עלייך, תעשי מה שטוב לך עם הכסף הזה". 

יש מלחמה וטילים בארץ.
"אחרי שש שנות שירות בצבא, אני מכיר את הסיטואציה מקרוב. אני מוכן שיקראו לי למילואים ואני אגיע בכיף ענק ובזכות גדולה. יש פה עם לשמור עליו, הלב שלי יוצא לתושבי הדרום. אני מבין שזו המציאות שלהם, זה מטורף. יש ילדים עם פוסט טראומה. רשמתי לא מזמן בסטורי שלי: 'איפה הרחמנות של הצד השני?'. בואו נעשה שלום ונשחרר את הדבר הזה, שני הצדדים עייפים. בואו נתעסק בדברים אחרים, באיכות הסביבה, בחינוך, קשרים עסקיים. הלחימה הזאת מיותרת, המוות מיותר. אני מתחנן לאלוהים: 'תעשה לנו שקט'".

הראל מויאל, סהר כהן (צילום: אור גפן)
הראל מויאל, סהר כהן (צילום: אור גפן)