הזמר אביב גפן הופיע ביום חמישי האחרון בפארק הירקון בנוכחות 40 אלף צופים, זאת לצד הלחימה במבצע "מגן וחץ" ועל רק יירוטים של כיפת ברזל בשמי גוש דן. למרות אישור פיקוד העורף לקיום המופע, רבים הביעו ביקורת על הבחירה המסוכנת להופיע בנוכחות קהל גדול כל כך בזמן לחימה ועל חוסר הסולידריות עם תושבי הדרום. במהלך ההופעה גפן התייחס למבצע ואמר כי מבטיח פיצוי לתושבי הדרום שלא הצליחו להגיע בעקבות המצב הביטחוני. 

נראה שגפן לא מתרגש מהביקורת שקיבל וכיאה לזמר הוא לוקח הכל בהומור ומתבדח עם רביד פלוטניק וטונה, לקראת ההופעות שלהם בלייב פארק ראשון לציון. אמש (מוצ"ש) היו אמורים להופיע להקת "בקסטריט בויז" בלייב פארק בראשון לציון וההופעה בוטלה בעקבות המצב הביטחוני. נראה שמזל שכך כי לאחר האזעקות שנשמעו אמש בעיר, נמצא רסיס רקטה במתחם ההופעות. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אביב גפן ב''נשף רוק 11'' (צילום: אלון לוין)
אביב גפן ב''נשף רוק 11'' (צילום: אלון לוין)

גפן החליט להטריל את פלוטניק וכתב לו בפרטי: "היי אח. לא מתערב לך ולטונה בהחלטות אבל יהיה יפה אם תדחו את הלייב פארק בכזה מצב. תדחו בכמה חודשים, לא יקרה כלום, תחשוב על זה". פלוטניק המופתע השיב לו: "למה לדחות יא מלך?". גפן השיב וכתב: "סולידריות". הזמר החליט לשתף את השיחה בסטורי שלו וכתב: "דואג לקולגה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אביב גפן, רביד פלוטניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביב גפן, רביד פלוטניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)