רגע אחרי שכבשה את במת האירוויזיון אמש (מוצ"ש) עם ביצוע יוצא דופן ל"יוניקורן", הזמרת נועה קירל מתחילה לקטוף את פירות התהילה לאחר שחשפה עצמה למיליוני אירופאים שהתאהבו בשואו המטורף שלה על הבמה. חשבון האינסטגרם של קירל עלה במיליון עוקבים לאחר הגמר ועומד כעת על 1.6 מיליון. לפני חצי הגמר עמד על חשבונה על 1.4 מיליון עוקבים בלבד, עלייה של 200 אלף עוקבים מאז תחילת התחרות. 

חשבון הטיקטוק של הזמרת עבר את רף מיליון העוקבים עם 1.1 מיליון עוקבים. מדובר בעלייה של כ-150 אלף עוקבים מתחילת אפריל ושל 55 אלף מחצי הגמר הראשון. הסאונדים של השיר "יוניקורן" בטיקטוק הובילו ל-76 אלף יצירות (סרטונים) בפלטפורמה עם עשרות מיליוני צפיות.

נועה קירל בחצי גמר האירוויזיון  (צילום: Sarah Louise BennettEBU)
נועה קירל בחצי גמר האירוויזיון (צילום: Sarah Louise BennettEBU)

למרות שהגיע למקום השלישי, "יוניקורן" זכה ליותר שימושים מ"טאטו" של לורין שהגיע למקום הראשון בתחרות (39K) ו"צ'ה צ'ה צ'ה" שהגיע למקום השני (28K) ביחד. אך תופתעו לשמוע ש"יוניקורן" במקום השני בכמות שימושים אחרי השיר האיטלקי "דה ויטה" (110K). בחשבון הטיקטוק של האירוויזיון, הסרטון בעל מספר הצפיות הגבוה ביותר היה של נועה קירל מופיעה עם למעלה מ-11 מיליון צפיות. 

נועה קירל (צילום: REUTERS/Phil Noble)
נועה קירל (צילום: REUTERS/Phil Noble)