נציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל, נתנה אמש (מוצ"ש) הופעה עוצרת נשימה והביאה הרבה כבוד למדינה ישראל בתחרות האירופית שהתקיימה בליברפול. מי שליווה אותה לאורך כל הדרך, מלבד הוריה וחברי המשלחת, היה בן זוגה תומר הכהן, שחיזק ותמך בה בכל צעד - עד הרגע בו קטפה את המקום השלישי והמכובד. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כעת, ברגעי השקט שאחרי הסערה, בן הזוג הדוגמן מצא סוף כל סוף את הזמן לסכם את כל המסע הארוך שעבר יחד איתה. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות, בצירוף תמונה של השניים מאוהבים לגמרי רגע אחרי ההופעה האירוויזיונית, הוא כתב לזוגתו: "אחת ויחידה אחת ויחידה אחת ויחידה! לא יודע איך מתחילים לסכם חוויה כזאת, אבל נראלי שזאת הנקודה הכי חשובה".

"יש לך את הלב הכי גדול בעולם! איך זה קשור? כי כולם רואים את זה, כולם מרגישים את זה, כי איך אפשר שלא? לראות בן אדם שלא מפסיק לרדוף אחרי החלומות שלו, ועושה הכל בצניעות, בשלווה, באהבת אדם, ובדרכי נועם. זאת הצעקה השקטה הכי חזקה שיש! השארת פיות פעורים בכל העולם, איחדת עם בתקופה כל כך קשה, העלת חיוך אצל כל כך הרבה אנשים, נתת תקווה לכולם, כי בזכותך כולם יודעים שאם רוצים ומאמינים, משיגים! אז הזוכה הגדול של הערב, הוא אני!".

"זכיתי באור הזה לצידי, זכיתי להתרגש עד דמעות, לצרוח משמחה, להילחץ עד מוות, וכל תחושה אפשרית נוספת. זכיתי בכל הצבעים שאת מביאה איתך, כל אחד יותר יפה מהשני, בקיצור זכיתי בך! זה לא הסוף, זאת רק ההתחלה. ונשאר רק לאחל לך שתישארי בול כמו שאת. הכוכבת הכי גדולה במדינה. אבל לפני זה, הלב של המדינה! אני אוהב אותך".