אחרי עונה ארוכה וסוערת של ריאליטי השידוכים "אהבה חדשה", שמשודר ברשת 13, הערב תתקבל ההחלטה האחרונה. שלוש הדיירות של התוכנית, שהגיעו על מנת למצוא אהבה, מציגות בפרק הקרוב את האהבה הגדולה שדווקא כן מצאו במסגרת הצילומים - אחת את השנייה.

בהצצה לגולשי TMI אפשר לראות את כוכבות העונה, נויה אריאלי, יובל מאור ודניאל לוי, מסכמות את החוויה האדירה על יאכטה מפנקת שהביאו להן לרגל סיום התקופה. תחילה אפשר לשמוע את נויה מספרת: "חשבתי מי יבוא, מה יהיה, אם יקבלו אותי, לא יקבלו אותי. חשבתי שתיווצר לי איזה סטיגמה כזאת בתור דוגמנית, שבאתי בתור דוגמנית ושתיכן גרמתן לי להרגיש שאתן באמת אוהבות אותו ובאמת חברות שלי".

כוכבות "אהבה חדשה" מסכמות את החוויה

בהמשך העלתה חשש נוסף: "התחלתי לחשוב על הבחוץ, על איך נצליח לשמור על קשר או לא נצליח ואם תרצו או לא תרצו, זה הפחיד אותי", שיתפה נויה את חברותיה, דיירות קומפלקס השידוכים.

בשלב זה התערבה דניאל ואמרה לנויה: "אנחנו נרצה ואנחנו באמת אוהבות אותך. את מהממת ואת כל כך חזקה. הבאת השראה עבורי מהיום הראשון, איך נכנסת בכזו עוצמה. את בחורה יותר צעירה מאיתנו אבל עם כל כך הרבה כוחות ואטיטיוד של 'אני תותחית', בקטע של שום דבר לא נוגע בי, בקטע טוב. נויה, את מדהימה". מלבדה, גם יובל הוסיפה: "איזה כיף שיש לנו אחת את השנייה".