הדוגמנית וכוכבת "האח הגדול", טיטי איינאו, הפכה לפני מספר חודשים לאמא טרייה  לבנה הבכור דוריאן רפאל. איינאו שיתפה לא פעם את הקשיים המלווים אותה כהורה, אם זה בשעות השינה או בגידול הילד, אך כעת היא משתפת דווקא מהמקום האישי שלה על הקשיים שהיא חווה בעצמה.

טיטי איינאו מדברת על הפחדים שמלווים אותה

בסרטון שהעלתה לסטורי שלה בעמוד האינסטגרם שבבעלותה, איינאו שיתפה את העוקבים: "לאחרונה אני מרגישה, וגם עוד חברה שהיא אמא אמרה לי את זה, שפשוט יש לי מין פחד כזה מכל דבר". בהמשך פירטה: "נהגתי עכשיו מתל אביב לראש עין, אז אני נלחצת מהדרך, שלא יכנסו בי. פתאום בן אדם נעצר לידי באוטו, רצה להגיד שלום, אז ישר באוטומט רציתי לנעול את האוטו. מין תחושה כזאת שמלווה אותי כבר תקופה, שאני פשוט מרגישה שהכל מפחיד אותי. אחרי זה המשכתי לנהוג והיה ג'ריקן שנראה כמו דלק באמצע הכביש, אז נורא נבהלתי וזזתי הצידה עם האוטו".

מלבד מה שסיפרה, איינאו הסבירה את כוונתה בטקסט כתוב: "לא יודעת למה, אבל תחושה כללית של פחד, מכל דבר בערך אני חוששת זה הזוי כי אני לא בן אדם כזה בכלל, לא פוחדת! ברוך השם אין לי חרדות בדרך כלל". עוד שיתפה כי אינה יודעת אם המצב הביטחוני הוביל לתחושות, או העובדה שהיא אמא בעלת אחריות לשמור על עצמה למען בנה, אך היא מרגישה חרדה ומקווה שתעבור בקרוב. 

השמלה השלישית של טיטי איינאו (צילום: אספוסה צלמים)
השמלה השלישית של טיטי איינאו (צילום: אספוסה צלמים)