כוכב הטיקטוק דניאל יונה, שהפך לחביב בני הנוער וזוכה לעשרות אלפי צפיות ולייקים - נחסם. בסוף השבוע האחרון הרשת געשה בעקבות סרטון ששיתף יונה בן ה-21 בטיקטוק, בו הוא נראה יושב בג'קוזי עם מעריציו הקטינים בסוויטה במלון. הסרטון עורר סערה גדולה ברשת ותגובות זועמות, ביניהן גם של הדוגמנית יובל שרף שאמרה: "אני זועמת, ואם זה היה פאקינג הילדים הייתי מגיעה אליו הביתה ומפרקת אותו במינימום". 

דניאל יונה הזמין לג'קוזי ילדים ונחסם בטיקטוק

בעקבות הסרטון השערורייתי חסמה היום חברת טיקטוק את חשבון הטיקטוק של יונה שמנה כ-432 אלף עוקבים, בעקבות תלונות רבות של הורים שדיווחו על המשתמש של יונה. יונה מצידו הרגיע את הרוחות והבהיר כי הילדים ששהו עימו בג'קוזי קיבלו את אישור ההורים לפני וכל כוונותיו היו טובות והן לשמח את הצעירים, וכתב: "לכל התגובות השליליות פה, תאמינו לי שזה מעשה טוב מהלב ואתם סתם מחפשים". עוד שיתף יונה באינסטגרם את חשבון הטיקטוק שלו שנחסם, וכתב: "וכל זה רק בגלל ששימחתי ילדים״ והוסיף ותודה לכל ההורים שדאגו לדווח עליי רק בגלל ששמחתי ילדים".

מטיקטוק נמסר בתגובה: "הביטחון והבטיחות של חברי קהילת טיקטוק היא בראש סדר העדיפויות שלנו ויש לנו אפס סובלנות כלפי יוצרים המפרים את מדיניות הקהילה שלנו. נמשיך לשמור על סביבה נעימה תומכת ובטוחה בפלטפורמת טיקטוק המעודדת יצירתיות ושמחה"