העיתונאית והמגישה לינוי בר גפן, נחשפה לידיעה שלנו ב-TMI בה דיווחנו על התבטאות חריפה של נטלי דדון נגד מפגינים שהניפו את דגלי פלסטין, וכתבה: "בא לי לקנות מכתזית להתיז עליכם מי ביוב ולשלוח אתכם לעזה". בר גפן התייחסה לדבריה של דדון ושיתפה בפייסבוק את הדברים הבאים: "בכל פעם שיש לכם נקיפות מצפון על מה שנדמה ברגע הראשון כיחס לא הוגן לביביסט או בן גביריסט אקטיבי, תנשמו עמוק, תספרו עד עשר והמציאות כבר תציג את עצמה ותפתור את הדילמה".

אלא שכיאה לדדון, שלאחרונה לא עוצרת והפכה למעורבת פוליטית עם תמיכתה בבן גביר, היא לא נשארה חייבת והתייחסה לדבריה של בר גפן: "יש אנשים שכואב להם בלב כשאני מתבטאת באופן פחות קלאסי כשאני נתקלת בזוועות האלו, הם חושבים שאם הם יכנו אותי ביביסטית או בן גבירית אני אעלב, מי ישמע, כינו אותי אחמד טיבית או עופרה כסיפית".

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)


"אז למען האבודים שעושים חינגה על הקרקפת שלי, הרי לכם שוב מחודד ומנוקד, בא לי לקנות מכתזית למלא אותה במי ביוב ולהתיז את כל אוחזי דגלי פלסטין וקוראי קריאות פלסטינזיבי בחינם לעזה. והייתי עדינה בניסוח. כן המפגינים האלו שבסרטונים ולא כלל מפגיני ארצנו באשר הם". עוד התייחסה דדון לפרשת בית הקפה שלטענתה גורשה ממנו בגלל דעותיה הפוליטיות: "איך לעזאזל יש עדיין לגיטימציה לאנשים בתוך המדינה להניף דגל טרור מגואלי מדם יהודים וישראלים, ועוד יקומו כאלו שיצדיקו גירוש שלי מבית קפה, בפוסטים מבזים בעיקר את עצמם".

לינוי בר גפן (צילום: אלעד ברנגה, יח''צ)
לינוי בר גפן (צילום: אלעד ברנגה, יח''צ)