פיינליסטית העונה האחרונה של "הישרדות", גל רובין, נבחרה להיות הפנים של מותג הטיפוח והאסתטיקה הרפואית "מונה". תפסנו אותה על סט הצילומים לשיחה קצרה על התקופה שאחרי הצילומים על האי, על ההתמודדות עם חיי התהילה ועל האהבה הפורחת עם בן זוגה תמיר נחום.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גל רובין בריאיון על החיים אחרי "הישרדות"

ספרי לי קצת, איך החיים אחרי "הישרדות"?
"מדהים, בעצם החיים אחרי הישרדות הם עם יותר חשיפה ועם יותר אפשרויות להביא את האג'נדות שלי, את הקהל שלי, והגעתי לקדמה זה רוב השינוי".

ואיזה תגובות את מקבלת?
"קודם כל התגובות מדהימות, בגלל שאני מביאה מקום אותנטי אני מרגישה שגם התמיכה והפירגון הם בהתאם, זה כיף".

יש תגובות טובות, יש גם פחות טובות?
"אני ממש מתמקדת בתגובות הטובות והמפרגנות, והן באמת גם הרוב והעיקר, אי אפשר להגיד שזה לגמרי הכל, אבל בהחלט הרוב, וזה מה שאני מתמקדת בו וזה מה שעוטף".  

איך בן הזוג שלך מתמודד עם החשיפה שלך?
"מתמודד יופי, נושם הרבה. האמת שהוא מתמודד מדהים, הוא תומך, הוא גם עוזר לי בזה המון, אז אין לי מה לומר, פשוט צל"ש. אני קוראת לו 'השורד האחרון'". 

ותגידי, את כבר אמא לשישה ילדים, יש שאיפות רומנטיות ביחד? היית מוכנה להביא איתו עוד ילד?
"בואי נגיע קודם כל לרגע שבו אנחנו אולי מתחתנים, אני מאוד רוצה רק שאני מחכה להצעת נישואים כזאתי מתוקנת בהשוואה למה שחוויתי. ולכי תדעי, אני לא יודעת, never say never". 

גל רובין ובן זוגה (צילום: אור גפן)
גל רובין ובן זוגה (צילום: אור גפן)

יש שמועות על ההתקרבות שלך לדת, מה את יכולה לספר על זה?
"האמת שזו שאלה מעניינת, אני לא חושבת שאי פעם התרחקתי מהדת, מה שרואים ויזואלית חיצונית זה לווא דווקא מה שקורה בפנים. נולדתי ככה, זה הערכים שלי ואני תמיד מחוברת לקדוש ברוך הוא, אבל אני חושבת שפיתחתי את השביל שלי, טוב לי בו ונוח לי בו". 

נשארת בקשר עם החברים מהאי, אם כן עם מי?
"אני לא אשקר שבתחילת היציאה מהמסע של הישרדות באמת קצת נותק הקשר, אבל בהמשך שמנו את המשקעים בעבר ושמחנו על ההזדמנות שלנו להכיר במקום כזה מיוחד, והיום אנחנו בקשר מדהים. רק לפני כמה ימים הייתה יום הולדת לבעלה של דורין, חגגנו לו והיינו כולנו ביחד ופרחנו ביחד, היא באמת מושלם. אז אנחנו ממש בטוב".