גם כשהיא מעבר לים בחופשת בטן גב עם חברות בניסיון לנקות את הראש מכל העבודה הקשה, נועה קירל ממשיכה לעורר סקרנות ולמשוך כותרות פה בארץ. אחרי שפרסמה מהחופשה תמונה שלה בביקיני והציגה פיגורה לוהטת ורזה מתמיד, התמונה הפכה למדוברת ועוררה תגובות רבות על משקלה הרזה. 

כעת נועה קירל עושה לנו סוף סוף סדר וחושפת האם באמת עשתה דיאטה. היישר מחדר המלון בחופשה בקפריסין, עלתה הזמרת המצליחה לשידור ישיר בתוכנית הבוקר של גאולה אבן ברשת 13 והגיבה לראשונה לסערה שעוררה תמונת הבגד ים שלה. "אני מאמינה בזה שכל אחד יעשה מה שטוב לו, ויאכל מה שטוב לו ויתאמן איך שטוב לו. במקרה שלי תמיד יהיה לאנשים מה להגיב, זה לא משנה לפה או לפה. רעשי רקע שצריך לנטרל".

נועה קירל מגיבה לביקורות כי היא רזה מדיי (באדיבות רשת 13)

כשנשאלה האם עשתה דיאטה או החזרות לריקוד גרמו לה להשיל קילגורמים ממשקלה, השיבה הזמרת: "האירוויזיון זאת עבודה מאוד קשה, אבל זה לא שונה משום דבר שעשיתי עד היום. האינטנסיביות הייתה אותה אינטנסיביות, כמו המופע בפארק הירקון שרקדתי כל היום. אני אוכלת מלא, מי שאיתי מכיר אותי אני באה מבית מרוקאי, שתמיד יש בו אוכל, אני אוהבת לאכול".

"ישר אחרי האירוויזיון הלכתי לאכול עם כולם וביקשתי בורקסים והביאו לי בורקסים לשדה, ותמיד השיח שלי הוא סביב אוכל. שואלים אותי מה תגידי אם היית מנצחת, אמרתי 'אני רק אחשוב על מה אני אוכל אחר כך'. זה שיח שהוא לא רלוונטי, לא צריך להיכנס לצלחת של אף אחד ואם כבר נכנסו לצלחת אז תדעו שמאוד טעים שם", הוסיפה קירל.

נועה קירל בחופשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל בחופשה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)