מזל טוב: קטיה אברבוך וליאור אורן, הזוג שהכיר בעונה שעבר של "חתונה ממבט ראשון", הפכו לאבא לבת. השניים, שיחסיהם התקדמו במהירות לאחר שהכירו מתחת לחופה, התחתנו לפני כמה חודשים פעם נוספת. 

רק לאחרונה, כוכבת נוספת של התוכנית, פירסמה לעולם כי היא נמצאת בהיריון ראשון. לנו רק נותר לצפות לכמה שיותר ילדים של הורים שהכירו מתחת לחופה בטלוויזיה.

דוברות סורוקה: "מזל טוב לד"ר קטיה אברבוך ולליאור אורן להולדת בתם הבכורה, התינוקת השנייה של ״חתונמי״! קטיה, מתמחה במחלקה לאף אוזן גרון ראש וצוואר בסורוקה,  ילדה אתמול תינוקת מקסימה במשקל 3.185 ק"ג במרכז סבן למיילדות בסורוקה. ליוו את קטיה בלידה ד״ר דורון דוקלר מנהל חדר הלידה במרכז סבן, ד״ר אבישג אבקסיס והמיילדת עופרה עייש.

קטיה שיתפה: ״אנחנו הורים מאושרים! מתרגשים להודות לכל הצוות המופלא של מרכז סבן למיילדות בסורוקה. לפרופ׳ רלי הרשקוביץ שליוותה אותנו עוד במהלך ההריון, לד״ר דורון דוקלר על חוויה בלתי נשכחת ומקצועית בחדר הלידה, לד״ר אבישג אבקסיס שכבר מזמן נהייתה חברת נפש וליוותה אותנו מהאולטרסאונד הראשון, לעופרה המיילדת המדהימה שלא יכולנו לבקש מקצועית, יסודית ואנושית ממנה! ולכל מי שלקח חלק ולו הקטן ביותר באושר הפרטי שלנו. אמא קטיה ואבא ליאור״.