לזה לא ציפינו. בזמן שכל ישראל משבחים את הצלחתה והופעתה המרשימה של נועה קירל באירוויזיון, יש מי שלא מרוצה בכלל, מכנה אותה פוסטמה קטנה וחושב שהגיע לה להגיע למקום ה-43. מגיש הרדיו ועורך הדין יורם שפטל אמר בראיון לאקטואליה יהודית: "אני מאוד שמח שהיא לא הגיעה למקום הראשון הגברת קירל, אבל אני מאוד לא שמח שהיא בכל זאת הצליחה להגיע למקום השלישי, כי אני הייתי מאושר אם היא הייתה מגיעה למקום 43".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>


"מה היא עשתה לך רע הנערה המסכנה הזאת"?, נשאל ושפטל השיב: "היא לא עשתה רע רק לי, היא עשתה רע לשפתו של העם היהודי זה ארבעת אלפים שנה, מאז שאברהם אבינו קנה את מערת המכפלה בעברית צחה, והגברת הזאת זיהמה, טינפה, חיללה, הרעילה את בארות שפת עבר לעיני מאות מיליונים של צופים".

@aviel_266 #יורםשפטל #נועהקירל #אירוויזון2023 ♬ צליל מקורי - Aviel



"שכל אחד ואחד מהם ידע היטב שהשפה של מדינת ישראל של העם היהודי היא עברית. בחוק יסוד הלאום, החוק השני הכי חשוב שחוקק בחוקי הכנסת, קובע את שפת הדיבור של המדינה עברית. כי זאת השפה הלאומית שלנו. והנה באה הפוסטמה הקטנה הזאת, ולא נאה לה לשיר בעברית, זה לא טוב בשבילה. השפה העברית לא מספיק טובה בשבילה, עם השפה העברית זכינו שלוש פעמים באירוויזיון. נכון זכינו פעם למרבה החרפה גם באנגלית, אבל הזמרת הזאת נטע נעלמה לחלוטין כלום, נאדה גורנישט זה העונש שלה".

נועה קירל (צילום: REUTERS/Phil Noble)
נועה קירל (צילום: REUTERS/Phil Noble)