לפני כשבועיים הלך לעולמו ניסים אלפרון בגיל 67, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא נחשב לאחד מבכירי העולם התחתון בישראל. כתוצאה מכך, לאורך השנים הוא עבר ושרד ניסיונות חיסול רבים. הסיפור האישי של אלפרון לא פחות ממסעיר. כלי התקשורת סיפרו שהוא הותיר שישה ילדים, שלוש בנות מאשתו ירדנה ושלושה ילדים מטלי הולר, הבת של כתב הפלילים המיתולוגי מייק הולר ז"ל. את הסיפור של הולר ואלפרון פרסמה ליאורה כבר לפני כמה עשורים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

השניים הכירו במסיבת שחרור מהכלא של יעקב אלפרון ז"ל, והכל בזמן שניסים היה נשוי. השניים התאהבו, ולהולר לא הזיז שניסים משתייך למשפחת הפשע הדומיננטית בישראל. לימים נפרדו טלי וניסים, והוא חזר לזרועותיה של ירדנה, שגם ליוותה אותו וסעדה אותו בימי מחלתו. הולר לא הגיעה להלוויה, אבל שלושת הילדים - שני הבנים והבת של ניסים מטלי, דווקא כן התייצבו. גם אהובה אלפרון, הגיסה המפורסמת, נעדרה מההלוויה, שהייתה עמוסה באנשי פשע לצד אנשי חוק.

ניסים אלפרון (צילום: פלאש 90)
ניסים אלפרון (צילום: פלאש 90)


ירדנה, משתתפת בצערך. ידעת ימים סוערים עם ניסים.
“היי ליאורה, איתך הסליחה. במשך 44 שנות נישואינו לא הסכמתי ולא אהבתי את ההתעניינות התקשורתית. תודה על ההתעניינות. אני יכולה רק לאשר לך שאכן החיים לצדו היו סוערים, שמחים וגם עצובים".

טלי, תוכלי לסכם את התקופה הסוערת איתו?
"ניסים תמיד לימד אותי לשמור את החיים הפרטיים רק לנו, ואני אמשיך בדרך הזו״.

מה הסיבה שלא הגעת להלוויה?
״אישית״.

את בקשר עם ירדנה והבנות שלה?
"לא".

את וניסים לא הייתם בקשר בשנים האחרונות.
״אמת״.

קרה משהו? נפגעת ממנו?
"את עושה לי ראיון במחטף. לא קרה כלום, הכל היה מצוין. הגענו לסוף הדרך שלנו כמו הרבה זוגות נורמטיביים, יותר או פחות, וזהו. בזה אני מסכמת. אני לא רוצה להישמע חסרת נימוס, אבל אני באמת רוצה לשמור את זה לנו בבית שלנו".

ניסים אלפרון (צילום: פרטי)
ניסים אלפרון (צילום: פרטי)