סערה בביצת הספורט הישראלית, ולא רק בה. כדורגלן מכבי ת"א, ערן זהבי, התבטא באינסטגרם שלו נגד המפגינים בקפלן שהניפו דגלי אש״ף בעיצומו של מבצע מגן וחץ ומיד זכה לתגובה מצד העיתונאי דן מרגלית, ממובילי ההפגנות, שציטט את הפתגם המיושן "יש לו שכל רק ברגליים" ושלח אותו לליגה ג׳.

מרגלית חזר בו וכתב: "שנינו מזדהים באהבה עמוקה לישראל וביום־יום למכבי ת"א. הוא אחד מארבעת הגדולים בכל 78 השנים שאני צופה (מגיל 7) במכבי - שייע גלזר, גיורא שפיגל, אבי נמני וערן זהבי".

ערן זהבי (צילום: ברני ארדוב)
ערן זהבי (צילום: ברני ארדוב)


שלום לאבא, אילן זהבי. מה דעתך על העימות בין דן מרגלית לבן שלך?
 "אני לא בקשר עם ערן ועם אבי אחיו. הם לא רוצים. היינו שנה בקשר, אבל רק בהודעות. אמרתי לו: 'עברה שנה ואני חושב שכבר שילמתי את העונש שלי ואנחנו יכולים להתחיל לדבר בטלפון'. אז ערן ענה לי: 'אם אתה רוצה להמשיך לדבר ב־SMS אז הכל בסדר. אם לא, לא צריך'. אמרתי: 'בסדר, לא צריך וזהו׳. חוץ מזה, החיים שלי דבש. הכל בסדר. אני מטייל בחו״ל, גם בצרפת וגם באירופה".

ומה מצב הזוגיות שלך?
 "הבריאות בסדר גמור. החברה? אין מישהי קבועה. למה יש לך חברה בשבילי?".

ערן ואבי זהבי סירבו להגיב.

אילן זהבי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
אילן זהבי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

> השגריר בגרמניה רון פרושאור ומנהלת הקונסוליה בברלין, חגית מועלם, הרימו אירוע כשבועיים אחרי יום העצמאות לרגל 75 שנים לישראל. למעלה מאלף מוזמנים, מהבכירים בגרמניה, חגגו באירוע, כולל הצמרת הפוליטית והביטחונית, בכירי הקהילה העסקית והקהילה היהודית ורבים אחרים. האירוע, תחת הכותרת ״מזרח פוגש מערב - דיפלומטיה קולינרית״, התקיים בניצוחם של שף שאול בן־אדרת ואיתמר פדידה מ"התרנגול הכחול", רונן דברת בלוך, שף בן שחם מ"קימל בגלבוע" ושף חמודי עוקלה ממסעדת "ראסיף 33" בחיפה.

רון פרושאור שגריר ישראל בברלין ושאול בן אדרת (צילום: אורית בן אדרת)
רון פרושאור שגריר ישראל בברלין ושאול בן אדרת (צילום: אורית בן אדרת)

> פרמיירה טעימה במיוחד נערכה בתיאטרון הקאמרי בצהרי שישי האחרון לרגל עליית ההצגה ״הבן של מושיקו הגדול״ בכיכובו של עמוס תמם, המגלם בהצגה שף מצליח בחו״ל שחוזר לארץ כדי לנהל את החומוסייה המשפחתית. בתפקיד הוריו: מתי סרי וריטה שוקרון. נהנו בהצגה וטעמו פיתות עם חומוס בקוקטייל החגיגי שלאחריה: רינה מצליח, גילת אנקורי, נתן דטנר, לאורה ריבלין, ציפי שביט, אוהד חיטמן, אלי דנקר, דוד ומיכל פורר, דיתי ואלכס לנדסברג, יאיר ואילנה המבורגר ואנשי תקשורת רבים.

עמוס תמם, ציפי שביט (צילום: אור גפן)
עמוס תמם, ציפי שביט (צילום: אור גפן)

> שונית חמד, נערת ישראל לשעבר, דוגמנית, אשת כדורגלן, משפיענית רשת ואושיית אופנה, נבחרה לשמש כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA. עבור חמד זוהי סגירת מעגל: היא דגמנה למותג לפני 15 שנה.