במסעדת "פסטל" בתל אביב נפגשו השבוע ותיקי מערכת החדשות של הערוץ הראשון המיתולוגי. המפגש נערך ביוזמת אבי אנג׳ל, מבעלי "פסטל", כתב כלכלי בעברו. בין הנוכחים היו ארבעה מנהלי טלוויזיה לשעבר: ארנון צוקרמן, חיים יבין, טוביה סער ויאיר שטרן. היו גם קריינים ידועים כמו אריה אורגד ושרי רז, וכתבים ותיקים וביניהם דן רביב, עמוס ארבל, יעקב אחימאיר, דודו גלבוע, אליעזר יערי, אורן נהרי, גיל סדן, עוזי בירמן, מנשה רז, אברהם קושניר, מנהל החדשות הוותיק בן ה־90 פלוס צבי גיל ועוד רבים וטובים. המפגש נערך זו הפעם הרביעית, תמיד באותו מקום, ואפשר לזקני השבט להתרפק על הימים שבהם היו האופציה היחידה על המסך.


אחרי שתנועת הנוער כנפיים של קרמבו הודיעה ביום ראשון השבוע על ביטול מחנה הקיץ השנתי שלה בעקבות קיצוץ בתמיכה הממשלתית, התקשרה ליאורה לארז אלטשולר, אביה של מייסדת התנועה, עדי אלטשולר, והחבר הטוב של רה"מ בנימין נתניהו, מימיהם המשותפים בסיירת מטכ"ל.

אלטשולר, הרמת טלפון לביבי?
"אינני מתעסק בפוליטיקה. מאידך זכרי שבמשבר הקודם ב־2018 ביבי העביר החלטת ממשלה מיוחדת על 40 מיליון לארבע שנים, אשר ניתנו במשך שלוש שנים. לצערי נעשה קיצוץ בתקציב דווקא בתקופת כהונת ממשלת בנט־לפיד, ואל תדאגי, יהיו גם השנה מחנות הקיץ".

עדי אלטשולר  (צילום: אלירן אביטל)
עדי אלטשולר (צילום: אלירן אביטל)

> עדן הראל ועודד מנשה החלו בוקר בתוכניתם בערוץ 14 עם נושא הדינמיקה הזוגית שלהם כפי שנצפית על המסך, בעקבות ביקורת של אחד הצופים. בהפסקה מאחורי הקלעים ניגשו לאחת המרואיינות במקום לילך שוורץ פלג מטפלת רגשית זוגית ומשפחתית להתייעצות קלה שעד מהרה התגלגלה לשיחה וטיפים בנושא זוגיות והורות עבור עדן ועודד.

עדן הראל, עודד מנשה, לילך שוורץ פלג  (צילום: מירי שמש)
עדן הראל, עודד מנשה, לילך שוורץ פלג (צילום: מירי שמש)