כשדור טאוב (31) הגיע עם מזוודה לדירתה של נויה אריאלי בתכנית הריאליטי של רשת 13 "אהבה חדשה", הוא לא שיער בחלומות הכי כמוסים שלו שזה התסריט שיצא מהמפגש המתוכנן והמהונדס הזה שתועד באמצעות עשרות מצלמות. טאוב, הבחירה הראשונה של אריאלי, התאהב בה במבט ראשון, כך מעיד בראיון למעריב TMI. אלא שהיחסים של השניים עלו על שרטון והם החליטו להיפרד. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"אנחנו מאוד שונים. שנינו לא נתנו הזדמנות אמיתית. מאוד רציתי אבל עדיין נתתי לפערים של השוני לעצור את זה. לא ידעתי לקרוא אותה והיום אני כן יודע לקרוא אותה. אני מכיר אותה ויודע ממה כל דבר נובע. כלפי חוץ חשבתי כמו שהקהל חשב, שהיא מרוחקת, אבל לא - יש לכל אחד דרך אחרת לבטא דברים", אומר טאוב בראיון. 

אריאלי שהמשיכה בבחירתה לדור לוי (דור העתיד כפי שכינתה אותו), לא ציפתה לקבל אותו בדמות של דייר, שבוחר גם הוא בנשים שונות לגור איתו בבית החדש שלו ב"אהבה חדשה". 

חזרת לתוכנית כדי לכבוש אותה בחזרה? כדי להוכיח לה שטעתה בהחלטה?
"עמוק בלב כן, אבל זה לא מה שהניע אותי. בחוויה הראשונה עפתי על מישהי אז מן הסתם שיסדרו לי מישהי שהיא בול הטעם שלי. נויה הייתה מבחינתי בציון של 10 מתוך 10, אז אמרתי 'תביאו לי עוד אחת כזאת'. בלב רציתי פשוט לראות אותה שוב". 

דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)
דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)

הזוגיות הקצרה של אריאלי עם דור לוי לא החזיקה ימים והיא נכנסה לחדר הבחירות עם המנחה מאיה ורטהיימר שוב ובחרה הפעם במשה שמש. אריאלי שהסתדרה מעולה עם שמש, הפכה להיות ידידה טובה של טאוב והשניים הבינו שיש להם רגשות האחד לשנייה. "יש התאהבות, יש להיקשר לבן אדם ויש באמת אהבה אמיתית. ההתאהבות הייתה באמת ממבט ראשון. אני הבנתי את זה בבוקר שאחרי הפגישה הראשונה, שההתרגשות שהייתה לי ביום הראשון היא התאהבות. כנשארתי דייר והיינו סוג של ידידים (ש.ק.ר), אז הבנתי שיש לי רגשות ואהבה אמיתית קרתה רק ברגע שהלכו המצלמות. היה לנו משבר שבו נפרדנו לכמה שבועות והבנתי שאני אוהב אותה", מספר טאוב. 

מה גרם למשבר?
"חוסר הבנה מה זאת הסיטואציה הזאת שעברנו. הכל קרה מהר מדיי והתחלנו לשאול 'מכריחים אותנו להיות יחד?'. שאלו אותנו מההפקה כל הזמן 'אתם ביחד או לא?'. כשחזרנו לא סיפרנו לאף אחד ואז באמת בנינו את הקשר. היינו צריכים לעבור באמת הרבה כדי להגיע למה שאנחנו עכשיו". 

הכרנו בתוכנית נויה מאוד סגורה ומרוחקת. איך היא כבת זוג מחוץ למצלמות?
"הכי מדהימה ומצחיקה שיש. אני מת על חוש ההומור שלה. היא הכי תומכת ואוהבת שיש וזה שהיא הכי יפה במדינה זה רק בונוס ואני מאושר". 

יש לכם ריבים?
"לא כל כך, עוד לא. אנחנו עוד בירח דבש לנו, רגע. המבחנים עוד לפנינו". 

צפיתם ביחד בתוכנית. אחרי שבפרידה שלכם לכלכת עליה לא מעט. איך זה היה לצפות בזה יחד איתה?
"אני הסתובבתי לאט לאט לראות את הפרצוף שלה בפחד אימה והבחורה פשוט חייכה אליי ואמרה: 'הכל טוב, עברו עליי דברים יותר גרועים ממה שאמרת'. זה לא היה אישיו בכלל, אני לקחתי את זה הרבה יותר קשה ממנה".  

דור טאוב ונויה אריאלי (צילום: ניר פקין)
דור טאוב ונויה אריאלי (צילום: ניר פקין)

היו תגובות שאמרו שהנפגעות העיקריות מהנושא היו הבחירות שלך - שקד וכריסטינה, שלא נתת צ'אנס אמיתי שם.
"אני לא מרגיש אשם. אני לא חושב שאני אומר משהו לא יפה פה, הן יעידו בעצמן, שבאו בעיקר בשביל פרסום וקיבלו אותו ומתנהלות מולו מאוד יפה. שתיהן מקסימות ויכולתי להמשיך לבלות איתן אבל היה לי רגש אמיתי והלכתי אחריו. אני לא חושב ששברתי להן את הלב, הן רצו את הפרסום".

הרומן עם שקד נגמר די ברע, היא כעסה.
"אשמתי שליהקו ילדה בת 24? לא היה לה ממה להיעלב. ניהנתי איתה והיה לי כיף. אם נתתי לה צ'אנס אמיתי? היא לא הכי הטעם שלי. באתי פתוח כי אמרו לי לעשות את זה והיה לי כיף ונחמד. יכול להיות שאם לא נויה, הייתי מתנהל אחרת. היא פחות או יותר הסטנדרט, היא לא חייבת להיות בדיוק הטעם שלי. פשוט נויה הייתה יותר ממה שרציתי והיא הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי, אז כל החוויה מתגמדת לעומת החוויה מול נויה". 

ישרת הדורים מולן? עם שקד זה נגמר באמוציות גבוהות מצידה.
"כריס באמת מקסימה, יצא לי לדבר איתה בפולואפ והיא חמודה מאוד. אני מאוד אוהב אותה, היא אינטלגנטית וחדה. ניסיתי לדבר עם שקד אחרי התוכנית והיא לא ענתה. היא אגרה והוציאה הכל בפרק פלואואפ, אז הבנתי שהיא רוצה מול המצלמות".

ביקשת סליחה ממשה?
"אני עד היום מבקש ממנו סליחה. הוא הבן אדם הראשון שדיברתי איתו כשיצאתי מהתוכנית. הייתה לנו שיחת וידאו ולפני שהספקתי להתנצל הוא ענה לי בחיוך ענק. משה הוא בן אדם עם לב זהב וחבר טוב, שרק יישאר חבר שלי. ברור שזה באסה ולא נעים לאגו אבל הוא בן אדם כל כך נטול אגו, שזה מדהים. זו כן סיטואציה לא נעימה, הוא היה אמור לעלות על מטוס לחופשה אבל הוא הגיב כמו גבר שבגברים. אנחנו מדברים המון ויוצאים לבירה כשהוא מגיע לתל אביב. הוא אחד החברים טובים שיצאו לי מהתוכנית. הוא שמח בשבילנו שמצאנו אהבה". 

דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)
דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)

יש משהו שאתה מתחרט עליו בתוכנית?
"אני יכול להגיד שכן אבל אם הגעתי לנקודה שאני נמצא בה עכשיו, אז אני לא יכול להגיד שום דבר. בהתחלה אמרתי לעצמי ששקד שאגה עליי כי בשורה התחתונה לא רציתי. מה יכולתי לעשות? אולי אני מתחרט שבחרתי אותה. מצד שני, אם לא הייתי בוחר אותה ובוחר במישהי אחרת אולי, זה לא היה מזיז לנויה. לא חשבתי שאני אסיים את התוכנית עם מה שסיימתי, וזה קרה". 

טאוב שסימן ההיכר שלו הוא תלתלי הזהב הייחודיים שלו שמושכים את כל תשומת הלב בחדר, הוא דוגמן, מאמן כדורסל וקופירייטר במקצועו. טאוב מחזיק בתדמית התל אביבי המגניב שמתלבש יפה ונראה מעולה ולא נראה שיש לו בעיה בחיי האהבה ואינטראקציות בין אישיות עם המין השני. "הרבה פעמים תופסים אותי כילד. אני קצת משדר את זה עם החיוך, ההומור, התלתלים והלבוש. שום דבר מהדברים האלה לא מעיד על בגרות באמת. אף אחד סביבי לא יגיד שאני ילד או מתנהג לא בבגרות, אבל תדמיתית זה כנראה נתפס ככה. לראות בטוקבקים שאומרים עליי 'ילדותי' או 'מפונק', זה לא מי שאני וזה קצת עושה לי עוול", מספר טאוב.

קשה לראות את התגובות ברשת?
"התגובות טובות, זה נעים לשמוע. יש הרבה פרגון. יש תגובות גם פחות טובות בטוקבקים וזה גם נחמד, זה בסדר. לא באתי להיות הנסיך האולטימטיבי או הגבר הבלתי מעורער, לכולנו יש המון צדדים ומן הסתם לא כל אחד מתחבר אליי וזה בסדר גמור. יש את הדרך שעשיתי שאני שלם וגאה בה ומי שלא התחבר כנראה לא צריך לעקוב אחריי. לכולם התייחסתי בכבוד, אבל מבחינת איך שזה מצטייר בטלוויזיה, פחות אהבו לראות את הסיפור עם משה. זה יצא כאילו נויה ומשה באמת זוג ואני ונויה ניהלנו רומן מאחורי הגב של משה. הרוב המוחלט של הקהל בבית מבין שזה תכנית ואנחנו היחידים שהצליחו לייצר משהו אחרי התכנית. אנחנו הסוג היחידי שהכיר בתכנית ויצא עם זוגיות. אנחנו שני אנשים שלא היינו נתקלים אחד בשנייה בחיים. בחיים לא הייתי ניגש אליה".

למה לא?
"כביכול שנינו דוגמנים אבל תחומי העניין שלנו מאוד שונים. התאהבתי בה במבט ראשון ומרוב שהיא יפה אז חד משמעית לא הייתי ניגש אליה במציאות".

אתה גם נראה טוב.
"אצל גברים 'נראה טוב' פחות הולכים עם זה למכולת. זה נחמד אבל גם גברים שנראים טוב יכולים להיות חסרי ביטחון לפעמים".

יכול להיות שהיא יצרה אצלך תחושת חוסר ביטחון?
"כן, אפשר להגיד שהיה לי חוסר ביטחון מולה. השוני בנינו זה דברים מאוד קטנים וכשיש אהבה זה לא מעניין". 

דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)
דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)

מה השוני ביניכם?
"עיקר השוני בינינו הוא באיך שאנחנו תופסים את עצמנו מבחינה תדמיתית. כשיש אהבה בנינו בחדרי חדרים, התדמית הזאת לא משנה כלום. אני תמיד מדבר בכבוד לאנשים אבל בפרק 'הפלואפ' הרגשתי שאנשים תוקפים אותי ואותה ובאותה רגע יצאו ממני דברים, שכמה שאני חמוד יצא ממני הילד רחוב מכרמיאל. זה דברים שאיך היא תדע לקבל מבחינה תדמיתית? זה הדרך הישרדות שלי ואני לא גאה בהם יותר מדי אבל זה דברים שאנחנו יכולים לפתור. המבחנים הגדולים עוד לפנינו, לעבור לגור ביחד והרגע שאור הזרקורים יעלם. יש לנו מבחנים שאין לזוגות אחרים". 

יש הרבה שאומרים שהזוגיות עם נויה תיגמר ברגע שהתכנית תרד.
"אני לא יכול לחזות את העתיד. הבן אדם היחידי בעולם שאני צריך להסביר לו את האהבה שלי לנויה, זאת היא. כל מי שרוצה לחשוב אחרת, זה שלו". 

למרות התדמית שטאוב מספר עליה כי דבקה בו בעקבות הריאליטי, כילד שגדל בכרמיאל כבן להורים זקונים שהתגרשו, הוא לא תמיד הרגיש שייך. "הייתי ילד שנדחק לפינה. לא הייתי ילד מקובל, לא הייתי מדבר הרבה. בבית ההורים היו רבים המון עד שהתגרשו בסוף. אחים שלי גדולים ממני והיו עסוקים בהתמודדות שלהם ואני הרגשתי ילד שנדחק לפינה קצת", מספר טאוב. "עד גיל 16 לא תקשרתי עם בנות, לא ניסיתי, הייתי מכונס בתוך עצמי. תמיד הרגשתי לבד וזה משליך עליי עד היום. יש לי המון חברים היום אבל הרבה מהם יגידו שאני לא קיים, נעלם, לא נמצא באירועים חשובים. זה משהו שאימצתי לעצמי, כשכולם נמצאים אני פתאום נעלם. יש איזשהו חסך מילדות. גם המשבצת ששמו אותי בה ב"אהבה חדשה". הייתי אורח ואז הפכתי לדייר ואני הגבר היחידי בעצם. זו התמודדות מאוד שונה מאחרים. אני רגיל להיות השונה והחריג. כשגדלתי בכרמיאל היו אומרים עליי 'היפסטר תל אביבי', כשעברתי לתל אביב היו אומרים עליי 'קוף מהפריפרייה'. אף אחד לא יכול להגדיר אותי, גדלתי במשפחה פרסית שקוראת לי 'אשכנזי', חוויתי גזענות מהמשפחה שלי. אני לא אשכנזי ולא מזרחי, לא שמאל ולא ימין, לא מרכז ולא פריפרייה. אין לי הגדרה או זהות ואני אוהב את זה כי לדעתי אושר אמיתי נמצא בחוסר הזהות".

במפגש משפחות נפגשת רק עם האחים שלך. מה עם ההורים?
"אחים שלי גרים בתל אביב וזה קרה מעכשיו לעכשיו, אז זה מה שיצא. היחסים שלי עם ההורים מאוד טובים, אנחנו מדברים כל יום, כך שלא היה שם משהו עמוק יותר".

דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)
דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)

טאוב שעד כה לא פתח את הסיפור הכואב שהתיר בו צלקות, הגיע לתחום הדוגמנות בגיל 21 לאחר שחזר מטיול בדרום אמריקה עם רעמת תלתלים בלונדינית שהדליקה את המלהקים. לאחר מספר קמפיינים כדוגמן, החל ללמוד משחק בבית הספר למשחק "בית צבי", שם על פי עדותו חווה הטרדות חוזרות ונשנות מאחד הבמאים בהצגה בה היה מיועד לשחק בשנה השלישית ללימודיו. "כשגבר מטריד אישה, אם הוא מפלצת הוא עושה את זה בכוחניות או בחוסר מודעות וחושב שככה הן אוהבות. כשגבר מטריד גבר סטרייט והוא אומר לעצמו: 'הוא גבר, הוא חזק, הוא יקבל את זה, זה בצחוק. אז אני אלטף לו ואזרוק לו הערות. הוא יקבל את זה'. אני הלכתי ללמוד תיאטרון והלכתי לדוגמנות והייתי כפוף לאנשים מבוגרים ובעלי סמכות ואני בסך הכל רוצה להצליח. היו הערות ושליחת ידיים, שלפעמים אתה מחייך במבוכה, כדי לא להשפיל את עצמי ולא להראות שאני חלש. אז אתה הולך לישון בלילה ויש לי סיוטים על זה. אז כמה שהדחקתי כנראה שלתת מודע זה כן נכנס, כי עובדה שיש לי חלומות רעים". 

העמדת את אותו בן אדם במקום?
"היה במאי ספציפי שמהרגע שהראתי לו שאני לא משחק איתו את המשחק הזה, הוא נטפל אליי לאורך תקופת החזרות. בחדר חזרות אני הכי מקצועי שיש, אני אחרון שיהיה בטלפון או אדבר בזמן שאחרים עובדים, אני מקצועי לחלוטין והוא נטפל אליי בלי סיבה מוצדקת והבנתי מאיפה זה מגיע. עד שהתפוצצתי עליו ויצאתי מאותה ההפקה וכל אחד המשיך בחייו".

מה השאיפות להמשך? אתה רוצה להישאר בתחום הבידור, טלוויזיה?
"יש הרבה דברים על הפרק. אני עובד בפרסום ומאוד אוהב את זה. אני קופירייטר ונורא נהנה מזה. כנראה שרוב הזמן אני לא ארצה להיות בפרונט אבל יש לי זיקה לתחום המשחק. אני מלמד ועושה הכנות לאודישנים, שיחקתי בכמה סדרות והייתי רוצה לעבוד בזה יותר. בשורה התחתונה אני רוצה להיות מפרנס כראוי לבית שאני אבנה".

דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)
דור טאוב (צילום: רמי זרנגר)