השחקן והדוגמן תומר הכהן והשחקנית בר מינאילי, הגיעו לצילומים לקולקציית הקיץ של רשת אופנת הספורט הבינלאומית "JD ספורט". תומר הכהן הגיע ישירות מליברפול שם נכח לצידה של זוגתו נועה קירל במשך עשרה ימים כמלווה שלה לאירוויזיון ונחת ישר ליום צילומים קייצי, חם ולוהט לצד השגרירה הנוספת של המותג השחקנית בר מינאלי.

התאוששת מהאירוע הזה שנקרא אירוויזיון?
"לאט לאט. הייתה חוויה מרגשת, מסעירה, כיף ואווירה ועכשיו יש נפילת מתח. כיף לחזור ישר לעבודה ולהמשיך קדימה".

מה הרגע שהכי ריגש אותך?
"כשהיא ירדה מהבמה אחרי הנאמבר של הגמר. זו הייתה המטרה, לכבוש את העולם, שכל מי שיראה את זה לא יישאר אדיש. זה בדיוק מה שהיה. שמחנו מאוד מהמקום שהיא הגיעה אליו והיו הרבה דברים מרגשים לאורך הדרך".  

תומר הכהן על האירוויזיון לצד נועה קירל
בחזרה לשופטים נתקע המכנס. זה היה קרייסס קטן מאחורי הקלעים?
"קטנצ'יק. ידענו שהשופטים בוחנים לפי השירה וכמו שאת רואה הגענו למקום השני בניקוד שופטים, אז כנראה שזה לא הפריע". 

כשנועה עלתה בסקרים, כבר הייתה שאיפה לזכות?
"אני חושב שתמיד הייתה שאיפה לזכות. אבל הייתה גם שאיפה ריאלית שלא משנה מה יקרה אנחנו בטוב כי את הניצחון הבאנו מהחשיפה ומלחזק את האנשים במדינה ולאחד את המדינה ולראות את כולם שמחים. נראה לי פחות קריטי אם שלישי, שני או ראשון". 

נועה נראתה סופר רגועה ומקצועית. ואתה היית איתה ברגעים הכי אינטימיים. מה עבר עליה שם? היו חששות? פחדים?
"אצל נועה מה שרואים זה מה שמקבלים. זה בדיוק היא. היא עשתה את זה ברוגע ומקצועיות והיא עושה את זה שנים וזה עובד לה. סוס מנצח לא מחליפים. חד קרן מנצח לא מחליפים". 

אתה חושב שהחוויה הזאת חיברה אתכם יותר?
"בטח, מאוד. קודם כל אנחנו המון זמן ביחד סביב עבודה. יצא לנו להיות ביחד כל כך הרבה אבל לא סביב עבודה. זה סופר מרגש ומקרב לראות אותה שמחה ככה ומתרגשת. ראיתי גם את הקשיים בדרך וגם את ההצלחות. זה מחבר מאוד". 
תומר הכהן (צילום: יחצ)
תומר הכהן (צילום: יחצ)