הבדרן וכוכב "ארץ נהדרת" אלי פיניש גילם חיקוי הומוריסטי שחור לדמותו של הזמר יגאל בשן ז״ל. האם נחצו גבולות הטעם הטוב? הזמר וזוכה מפעל החיים יגאל בשן שם כזכור קץ לחייו בגיל 68 לאחר שסבל מכאבים מתמשכים בגופו ולאחר שני ניסיונות התאבדות נוספים שלא צלחו. פיניש צילם לפני מספר שבועות סרטון ברשתות החברתיות כשהוא מחופש ליגאל בשן כשהוא עומד לצד סוכנת ביטוח נאת מראה ואומר: "היי לכולם כאן יגאל בשן אני נמצא עם סוכנת ביטוח שאם היא הייתה סוכנת ביטוח בזמני, כנראה שהייתי בחיים".

העוקבים שצפו בסרטון לא אהבו את ההומור השחור וכתבו: "מזעזע ולא במקום" או "חלש ביותר ולא מצחיק". הסרטון המדובר הגיע בימים אלה לידיו של א.ש, חולה במחלת הפיברומיאלגיה המאופיינת בכאב מופשט במערכת השרירים. א.ש לא צחק מההומור השחור של פיניש ומסר ל-TMI: ״אחרי האירוע של יגאל בשן הייתי מאוד מטולטל רגשית. הכאבים היו בשיא. חשתי איתו הזדהות וגם תחושה של אני לא יכול יותר. הבנתי את המצוקה של יגאל בשן אני יודע איך זה לחיות עם כאבי תופת כשאף אחד לא רואה את זה וכולם רואים כביכול בחור גבוה בריא וחזק".


"אני חושב שאם מישהו הגיע לרמה כזו של כאבים ושהוא החליט לשים קץ לחייו אחרי 2 ניסיונות התאבדות כושלים, אסור בשום פנים לצחוק על זה או על כל דבר שקשור לזה אפילו לא במרומז ולא כבדיחה. אנשים לא מבינים שזה פוגע ורק מחמיר את המצב הנפשי של מי שחי עם הכאב וזה יכול להביא לעוד אסונות של אנשים שמרגישים שמזלזלים בכאב שלהם".

יגאל בשן ז''ל (צילום: מיקה בשן)
יגאל בשן ז''ל (צילום: מיקה בשן)