נועה קירל, הכוכבת הישראלית הכי גדולה של ימינו, שלאחרונה סיימה את מירוץ האירוויזיון וקטפה את המקום השלישי, מנצלת את השקט שאחרי הסערה כדי להתפנות לצעד הבא. אז לא, אנחנו לא מדברים על שיר חדש או תפקיד משחק, אלא על רכישה יוקרתית של דירת מיני פנטהאוז בפרויקט של חברת ישראל-קנדה בשדה דב.

על פי המידע שהתגלגל לידינו, קירל שילמה עבור הדירה החדשה בפרויקט "ריינבו" כ-10,180 מיליון ש"ח. הדירה ממקומת בקומה השביעית של הבניין המפונפן, מתצפתת אל הים, בעלת חמישה חדרים ומתפרסת על פני שטח של 133 מ"ר ועוד 17 מ"ר מרפסת. היא אמנם לא קיבלה הנחת סלב משמעותית על הרכישה, אך חתמה במקביל על הסכם פרזנטורית של הפרויקט עבור ישראל-קנדה.

ברק רוזן (צילום: חן גלילי)
ברק רוזן (צילום: חן גלילי)

כמו כן, קירל לא סתם רכשה את הדירה המדוברת, אלא נבחרה על ידי מנהל הפרויקט ברק רוזן להיות הראשונה שתבחר את הדירה המועדפת עליה. הפרויקט כולל 6 בנייני בוטיק, בני 8 קומות כל אחד ומגדל מגורים בן 40 קומת הגובל בנמל תל אביב וחוף תל ברוך ופארק הירקון, בקונספט של ריזורט למגורים. הריזורט יכלול חדרי כושר ומתחם ספא, ובית קפה פרטי, וכן מתחם עסקים עם אזורי עבודה וחדרי ישיבות, שתי בריכות - אחת אולימפית ושניה למבוגרים - ומתחם ילדים.

מישראל-קנדה נמסר שהם מברכים את נועה על הרכישה וגאים להיות הבחירה של כוכבת העל. כמו כן, נמסר שהפרויקט משיק תפיסת מגורים מלאת אווירה, השראה וסטייל מהשורה הראשונה. כמו חופשה בריזורט יוקרתי, שאף פעם לא נגמרת. ולשאלת מתי יוכל הקהל לרכוש דירה בפרוייקט, נמסר ״בקרוב ההשקה הרשמית, שווה לחכות״.