מאז חזרה מהאירוויזיון, הזמרת נועה קירל שקטפה את המקום השלישי עם השיר "יוניקורן" והסבה גאווה גדולה לישראל, חוטפת מהלומות לא קלות. חבר הכנסת משה גפני אמר עליה כי "הייתי תורם לה גם קצת בגדים, שיהיה לה". דבריו עוררו רעש גדול וארגוני הנשים מיהרו להגיב כי הוא חשוך. בראיון לתכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12, קירל הגיבה לראשונה לדברים. 

"אני באמת חושבת שלכל אחד יש את הזכות להביע את הדעה שלו וזאת הדעה שלו ואני מכבדת אותה. שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה, וזה שלו, זה בסדר גמור", אמרה קירל. רסקין אתגר אותה ושאל: "זה ברור שלכל אחד מותר, אחרי החיבוק שקיבלת מהמדינה, זה לא אכזב אותך שזה מה שהיה לו להגיד?". קירל השיבה בנחת: "לא. יש גם את זה. רוב הדעות, ברוך השם, הן של גאווה ויש גם דעות כאלה וזה בסדר גמור".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לאחר שאמר כי הוא יתרום לה בגדים, נועה קירל עונה למשה גפני

זו לא הסערה היחידה איתה קירל נאלצה להתמודד בימים האחרונים, לאחר שהתראיינה וסיפרה על הגאווה לקבל 12 נקודות מפולין לאחר השואה, והצליחה לעורר את זעמו של סגן שר החוץ של פולין. קירל הגיבה לדברים ואמרה: "אני לא יודעת אם יודעים אבל אני מצלמת המון קליפים בפולין, גם את 'יוניקורן' צילמתי בפולין, אז אני ופולין זה ממש סיפור אהבה שנמשך כמה זמן. כשנתנו לי את הדוז פואה, אז אמרתי שזה ניצחון עבורי כי על אדמת פולין קרה מה שקרה בשואה למשפחה שלי. כמובן שהתכוונתי שזה קרה על אדמת פולין ושדברים יצאו מהקשרם אבל אני מכירה את זה, אני לא מתרגשת. זה קורה לפעמים. אני בטוחה שאני אפגש עם שר החוץ הפולני וניפגש והוא יבין את התמונה". 

נועה קירל על הסערה עם משרד החוץ הפולני (באדיבות קשת 12)