בשורות עצובות בתעשיית הבידור, לאחר שנחשף הבוקר (שני) לראשונה ב-TMI כי הדוגמנית בדימוס קארין באומן הלכה לעולמה לאחר מאבק ארוך שנים במחלת האנורקסיה. באומן סבלה בימים האחרונים מדלקת ריאות וקשיי נשימה קשים, בעקבותם הוחלט להרדים ולהנשים אותה במחלקת טיפול נמרץ. היום, בשעה תשע בבוקר, נפטרה בתה של יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי. 

אחת הנשים שליוו אותה בשנותיה האחרונות היא אורטל עמר, זוגתו לשעבר של בן אל תבורי ואם בנו תו. עמר שמרה על יחסים טובים וקרובים לשימי תבורי ויהודית באומן וערכה לעיתים קרובות פגישות של תו עם סבו. עמר שליוותה את באומן בשנותיה האחרונות ספדה לה ונפרדה ממנה בשיר שכתבה ברשתות החברתיות. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)

"זה שיר פרידה קשה, שיר פרידה מקארין", כתבה עמר והוסיפה: "היא רצתה לחיות אבל הרצון להיות רזה הכריע. היא רצתה לבחור בחיים, אבל ההקאות ניצחו. זה שיר פרידה של יהודית, אמא שנלחמה עבור הבת שלה 15 שנה. זה שיר פרידה מתכתבי החברה שמתעסקים במשקל ומהרצון לשלמות שלא קיימת. זה שיר פרידה מאישה חכמה מאד ואינטליגנטית שהבינה לאורך כל המסע שלה שהיא חולה, שכתבה עשרות יומנים שיום אחד יספרו את הסיפור שלה ולא הצליחה לעשות את הדבר הבסיסי - לאכול. זה שיר פרידה שלי ממך שאהבתי אותך מאד ועדיין, נכנסת לי עמוק ללב וחלמתי שיום אחד אראה אותך בהריון. עוד רגע היית אמורה לחגוג 37 ובחרת לחגוג בשמיים".

View this post on Instagram

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)