הזמרת אנה זק הייתה אמורה להופיע אתמול באירוע הבר מצווה של בנם של ליאור וספיר נרקיס, האורחים ציפו וייחלו ללהיטים הנודעים של הזמרת המצליחה, אלא שאנה זק לא הופיעה ולא עלתה לבמה והותירה את האורחים מאוכזבים. האם אנה זק הבריזה? מה קרה שם בעצם? TMI בירר וגילה כי הזמרת אנה זק הגיעה לאירוע של משפחת נרקיס, התכוננה לעלות לבמה, כבר הייתה מחוברת לאוזניות לקראת המופע, הציוד של הנגנים כבר היה מחובר על הבמה, אלא שהפקת האירוע עיכבה את האירוע זמן ממושך. 

מנהליה של זק הודיעו כבר במעמד החוזה וגם ביום האירוע עצמו, שיש לאנה זק אירוע נוסף של בת מצווה באותו ערב, ולכן עליהם לעמוד בזמנים המדויקים שנסגרו מראש. זק ואנשיה הבהירו להפקה שאם הם לא עולים עכשיו לבמה, הם חייבים לעזוב ולהמשיך לאירוע הנוסף בכדי לא לאכזב את ילדת הבת מצווה.

ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: אור גפן)
ליאור נרקיס, ספיר נרקיס (צילום: אור גפן)

ההפקה שלא עמדה בלוח הזמנים אמרה שייקח עוד זמן כי הם אמורים לעשות דרשה ואת טקס כניסת משפחה לאולם. הנגנים של זק נאלצו לעלות לבמה, לפרק את הציוד ונסעו לאירוע הבת מצווה. בתום האירוע זק ונגניה שוב חזרו לאירוע של משפחת נרקיס, במטרה להופיע מאוחר יותר, אלא שאז הודיעו לה מההפקה שעדן חסון צפוי לעלות והלו"ז כבר לא מאפשר את עלייתה. 

אנה זק בהופעה במג'יק קאס. פסח 2023 (צילום: אוריה ברגיל)
אנה זק בהופעה במג'יק קאס. פסח 2023 (צילום: אוריה ברגיל)