הפרימיירה לסרט שכולנו חיכינו לו "בת הים הקטנה גרסת הלייב אקשן" החדשה של דיסני, התקיימה השבוע בפלאנט ראשון לציון בשיתוף אתר הספורט והלייף סטייל "one project". אל הפרימיירה הגיעו: ליהיא גרינר ומשפחתה, סהר כהן ובת זוגו, טליה עובדיה, נויה ודור מ"אהבה חדשה", אנה ארונוב, גילי אלגבי, עדן דניאל גבאי ועוד.

בראיון ל-TMI סיפרה גרינר למה היא שמחה לאיד מהעליהום על גלית גוטמן לאחר התבטאותה על העדה החרדית. כזכור, גוטמן אמרה בתכנית הבוקר של קשת 12 שהחרדים "מוצצים לנו את הדם". גרינר מיהרה להגיב וכתבה בסטורי: "תהיי יפה ותשתקי". לפי שהספיק לשכוח, גם גרינר חטפה אש לאחר שהתעצבנה על הנוכחים באסון הר מירון ואמרה: "לא ראיתי חיות כאלה". 

יצאת קצת השבוע על גלית גוטמן. מה קרה?
"חיכיתי, חיכיתי להזדמנות. לפני שנתיים כשאמרתי על אורטל עמר ורוסלנה רודינה שהן ממליטות, אני גם אמרתי על עצמי שהמלטתי ללא אפידורל, הכי בהמתי אבר. עשיתי קיסרי אחד ושתי המלטות. אז כשאמרתי "המלטה" היא יצאה עליי בתכנית שלה ושל אילנית ושאני ממש צריכה לחזור לריאליטי ולמה אני בכלל מקבלת במה. דברים שהכי לא אומרים, במיוחד כשאת דוגמנית ובאת ממלא ריאליטי. פתאום את מגישה אקטואליה וחדשות, בואי. סורי, לא אומרים דבר כזה, זה חוצפה וזה רע. כשזה קרה לה, הבנתי שהיא לא ממש נגד חרדים. אני יודעת שהיא לא התכוונה נגד כולם, אני יודעת שלא כולם לא מה שהיא אמרה, אבל אמרתי קארמה. יופי, יש לי הזדמנות".

ליהיא גרינר ומשפחתה (צילום: שוקה כהן)
ליהיא גרינר ומשפחתה (צילום: שוקה כהן)

קצת שמחה לאיד שחיכית שיתפסו אותה על חם?
"פעם ראשונה שאמרתי 'מגיע לה', באמת".

גם את חטפת מהעדה החרדית והתעצבנת על צופית גרנט כשהיא החליטה לצאת נגדך. אין לך יותר חמלה במקרה הזה?
"לא, לא, לא. האמירה שלה לא הייתה מה שאני אמרתי. אני הייתי בעצב על 45 מתים, על הסיטואציה והתקרית שהייתה, והאנשים שהיו צפופים ביחד בזמן קורונה. הייתי עצבנית על כל העניין, לא שנאה לחרדים, להפך. זה היה אכפתיות, התעצבנתי על ההתנהגות". 

כשהיא אומרת שהרוב מפרנס פלח בעם, את לא מסכימה איתה בנושא?
"אנחנו צריכים אותם, אוקיי? רוב השמחות והעצב, אנחנו צריכים אותם והם שם בשבילנו. כשאת במצוקה או שאת את נמצאת בארץ זרה ולא יודעת מה לעשות ואת בודדה, יש לאן ללכת. זה כל הזמן להרגיש בית. צופית גרנט יצאה עליי והיא התנצלה. אני הייתי ההתנצלות שלה ביום כיפור והיא עשתה פוסט מאוד גדול והיה מגיע לי".

את רוצה עכשיו להתנצל בפני גלית גוטמן?
"לא, אני מחכה שהיא תתנצל".

עזבת את מותג המחטבים בריב גדול. איך את בימים אלו?
"אני לא עזבתי. זה מותג שלי, אני המצאתי את 'באני טאמי', אבל בקרוב תשמעו הרבה".

יש חשש כלכלי עכשיו כשאת לא חלק מהמותג הזה?
"לא, אין חשש כלכלי. את תשמעי על זה, את לא תאמיני כמה באמת קיבלתי כל השנים האלה".

אז את מסודרת, את האקזיט שלך עשית.
"לא, לא. זה פחות הזמן לדבר על זה".

מה עם אביבית? השלמתן?
"לא בא לי לדבר עליה יותר. לא השלמנו, פאסה קומפסה. אני סיימתי. אני לא יודעת מה קורה עם החתונה הזאת".

ליהיא אנחנו מתגעגעים אלייך בריאליטי. את הכוכבת ריאליטי האולטימטיבית שכולם רוצים וצריכים. רק דיאן נתנה אחרייך פייט לכוכבת ריאליטי מעניינת.
"כן? את חושבת? האמת שאהבתי אותה. היה לי קשה כשהיא יצאה. כי כמה שהיא הייתה קשה רצינו לראות את זה, זה כמו שי חי כזה. אבל אני בטוחה שזה לא נגמר. יהיה ריאליטי".

אולי ילוו את סיפור התביעה שלך.
"אני מחפשת. דיברתי עם חיים אתגר. יהיה טוב, יהיה צדק". 

ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)
ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)